Skip to main content

Hallo allemaal, ik probeer door het bos de bomen te zien, maar ik kan nergens een abbo aanpassen o.i.d.

 

Graag zou ik mijn huidige abbo's willen aanpassen met een nieuwe mobiel, maar kom nergens..…

 

Niet via mijn kpn of de chat..…

 

Wie kan mij helpen?

 

Quincie90.

Goedemiddag @Quincie90, als je buiten contract bent kun je dit regelen via een verlenging  Loopt jouw contract echter nog, dan kun je jouw sim only abonnement aanpassen naar een abonnement met een telefoon via de KPN klantenservice via 0800-0402 of door een chat te starten op de contactpagina. Op die pagina kies je een hoofdonderwerp en daarna voor "Ik heb een andere vraag of wil graag contact". 


Jeroen, bedankt voor je reactie, maar helaas ook jij geeft het verkeerde antwoord.

 

Ik wil dus graag zowel mijn internet en tv alswel mobiel abbo aanpassen....in één keer.

Zowel via mijn KPN werkt dat alswel via de chat niet.

Quincie90

 

 


Hoe bedoel je dat het niet lukt via de chat? Je krijgt via de chat contact met een medewerker en dan kun je precies bespreken wat en hoe je jouw abonnementen wil aanpassen. De medewerker kan dit dan voor je aanpassen. 
Je kunt ook telefonisch contact opnemen via het gratis nummer 0800-0402. 


Jeroen, bedankt voor je reactie, maar helaas ook jij geeft het verkeerde antwoord.

 

Ik wil dus graag zowel mijn internet en tv alswel mobiel abbo aanpassen....in één keer.

Dat kan niet. Want het zijn 2 verschillende abonnementen.