Skip to main content
Ik heb per 30-4-2019 mijn abonnement aangepast (verlengt).

Nu wil ik deze verhogen zodat deze ingaat op 1 juni. Dit kan niet via de Mijn KPN app en ook niet via 1200.

Ik lees in de voorwaarden dat je deze aanpassing na de ingangsdatum 1 keer per 31 dagen kosteloos omhoog kan aanpassen. Ze praten er in de voorwaarden niet over dat je dat pas kan doen na 31 dagen.

En wat voor verschil maakt het dat ik het nu al aanpas? Het gaat toch 01 juni pas in. (32 dagen na ingangsdatum contract)

Ik zou het graag nu willen regelen wat volgens mij ook moet kunnen volgens de voorwaarden hieronder.



Abonnement aanpassen: Na de ingangsdatum van het contract kunt u 1 keer per 31 dagen kosteloos uw abonnement omhoog aanpassen. U kunt uw abonnement alleen omlaag aanpassen tot het

niveau waarop u bent ingestapt. De wijziging gaat in op de 1e van de volgende maand.



Groeten Jos
Hoi Jos, dat is meer een systeemtechnische beperking. Zo lang er een aanvraag loopt kunnen er geen andere wijzigingen worden uitgevoerd. Je kunt wel de verlenging binnen 14 dagen annuleren en een nieuwe aanvraag indienen, met het pakket dat je wil. Een nadeel is wel dat je het abonnement niet verder omlaag kunt zetten dan naar het abonnement waarmee je bent ingestapt. Via een chat kun je dit direct in orde maken.


Bedankt voor je reactie Joran.

Het contract wat ik nu heb is al langer dan 2 weken ingegaan en die hoeft niet gewijzigd te worden. Ik wil alleen het abonnement tijdelijk verhogen. Ik begrijp dat het technisch niet mogelijk zou kunnen zijn maar ik wil niet dat het 2 maanden duurt ipv 1 maand voordat ik kan verhogen. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover jullie voorwaarden waar ik me aan hou.



Groeten Jos
Misschien begrijp ik je verkeerd, is het nieuwe contract op 30-4 ingegaan of heb je toen een verlenging ingediend die op een later moment wordt geleverd? Kun je misschien je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer/06-nummer? Dat praat even wat makkelijker 🙂

Reageer