Skip to main content
Ik ben sinds 9 juli overgestapt na een andere provider.

M'n telefoon is afbetaald en mn nummer overgezet.

Nu krijg ik voor de maand juli een factuur van 40 euro voor mn Zorgeloos standaard abonnement

Maar daar staat datum van 1 juli tm 31 juli bij terwijl op 9 juli mn abonnement is afgelopen.

Hoe kan dit, dit zou toch enkel t/m 9 juli moeten lopen. En stilzwijgende verlenging kan toch ook niet?

Zie dit graag opgelost zsm
Hallo @esga , die factuur is al eerder aangemaakt dan jouw contract afloopt. In augustus zul je nog een eindafrekening krijgen en krijg je het teveel betaalde terug of het te weinig betaalde betaal je bij.

KPN factureert de abo-kosten vooraf en de belkosten achteraf.
Ok helder. Toch beetje vreemd want de verhuizing is al 2 maanden bekend en daar had de factuur al op aabgepast kunnen zijn. Maar goed, als ik t terugkrijg ook prima.



Ik zou wel graag even een dubbelcheck willen of mijn abonnement daadwerkelijk niet doorloopt. Niet dat ik in augustus weer een factuur ontvang. Niet dat er gezegd wprdt uw nr is enkel verhuisd maar uw abonnement loopt gewoon nog. Want ik kan niets meer checken in mijnkpn. Alles blijft leeg en loading. Maakt niet uit vanuit waar ik het probeer te checken.
Hallo @esga , het feit dat je al geen inzage meer hebt in MijnKPN betekent dat de omzetting naar de andere provider afgerond is en kan de eindafrekening opgemaakt worden die je dan met de volgende factuurronde van KPN in augustus weer binnen krijgt.