Skip to main content

Ik heb zojuist een abonnoment afgesloten bij kpn. Ik zat mij af te vragen zou ik het bedrag van het lopende abonnoment direct kunnen betalen zoja binnen welke tijd?

Hallo @Kees2000 , wat voor abonnement heb je afgesloten, een thuis-abo of een mobiel abo?

 


 

Jan-D

Een mobiel Abo.


@Kees2000 Welkom op ons Forum! 
Uit je topic kan ik opmaken dat je interesse hebt het gehele abonnement af te kopen? Of bedoel je bijvoorbeeld de kosten van een toestel dan je maandelijks bij betaald. In beide gevallen is het antwoord ‘JA’. 

Gehele abonnement afkopen

Wil je je hele abonnement afkopen, dan wordt dit gezien als een opzegging van het abonnement. Je dient hiervoor contact op te nemen met de afdeling ‘opzeggingen’. Stel jij zegt vandaag 4 december op, dan stopt je abonnement per 4 januari, want je hebt 1 maand opzeg termijn. Onze facturen worden de 1e van de maand gepubliceerd. In februari ontvang je de afkoopsom. 

TIP: Om het nummer te behouden, gezien je na afkoop geen abonnement meer hebt raad ik aan het nummer op een prepaid kaart te laten zetten.

Toestelkrediet afkopen

Als je alleen de toestelkrediet vervroegd wilt aflossen, kan je hier een formulier invullen. Binnen 2 werkdagen ontvang je een ideal-link. Je abonnement wordt omgezet naar een Sim Only abonnement. Binnen 5 werkdagen na betaling wordt je lening bij BKR beëindigd (mits het krediet boven de €250,00 was).

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. 


@Kees2000 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer