Skip to main content

16.10.20 abonnement verlengt, ingang 08.01.2021, nu ineens €2.50 p.mnd korting op dit abonnement. Kan ik hier nog voor in aanmerking komen? Voel me een beetje bekocht. 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Pays65, goede vraag! Ik ga even voor je uitzoeken hoe dit precies zit. Meestal kan dit niet omdat aanbiedingen nou eenmaal een startdatum hebben. Vergelijk het met kleren kopen, een week later kan plots de uitverkoop starten terwijl jezelf de volledige prijs hebt betaald daarvoor. Desondanks ga ik even kijken of ik iets kan wijzigen, ik kan je alleen niks beloven. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hi @Pays65, goede vraag! Ik ga even voor je uitzoeken hoe dit precies zit. Meestal kan dit niet omdat aanbiedingen nou eenmaal een startdatum hebben. Vergelijk het met kleren kopen, een week later kan plots de uitverkoop starten terwijl jezelf de volledige prijs hebt betaald daarvoor. Desondanks ga ik even kijken of ik iets kan wijzigen, ik kan je alleen niks beloven. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hi profiel bijgewerkt


Profiel bijgewerkt zoals gevraagd. 


Dank je wel! Ik zie inderdaad dat je geen gebruik maakt van de korting. Ik kan dit helaas niet aanpassen, we kunnen een lopende order niet wijzigen. Je zou kunnen bellen met onze opzeg-afdeling op 0800-0402. De gehele order zal geannuleerd moeten worden en opnieuw ingelegd moeten worden met de korting.


Reageer