Skip to main content

Sinds 11 maart 2018 betaal ik 58,37 voor een abonnement wat ik al 4 jaar niet gebruik, werkelijke kosten 24,93, dus al 41 maanden 33,50 teveel betaald = 1.373,50. KPN winkel Tilburg geeft niet thuis, klanten hadden naar de winkel kunnen komen om gecompenseerd te worden, niet van vernomen. Pure diefstal, onacceptabel. Klant sinds 2008 alles in een en 3 mobiele contracten. Zeer gefrustreerde klant!!!

Hi Manuwest, welkom hier. 

Zou jij dit nog willen toelichten? Om wat voor abonnement gaat het en waar komt dit verschil vandaan? 

Ik kan alleen bedenken dat het om een oud mobiel abonnement gaat waarbij de toestelkosten zijn doorgelopen. 

Ik hoor graag van je.


Het gaat om een abonnement uit 2015, de medewerker in de KPN winkel gaf idd om een oud abonnement ging waarbij klanten in de gelegenheid zijn gesteld om compensatie te ontvangen.


Dan heb ik het goed ingeschat. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig. 


profiel aangevuld.

gr


Dankjewel, ik heb doorgezet. Binnen enkele dagen krijg je een bericht van ons. 

Laat je mij hier even hoe dat is afgelopen?


@Manuswest, allemaal gelukt?


Dag Alex, helaas nog niets vernomen!

 


Dag Alex, helaas nog niets vernomen!

 

Ik was even te snel met mijn vraag. Ik zie dat die afdeling een achterstand heeft, 12 werkdagen. Er wordt dus nog contact met je opgenomen. Ergens deze week, uiterlijk volgende week. :relaxed:


Dag Alex, al enig zicht op een antwoord?


Hier gaat dan iets niet goed, ik zie ook niet dat mijn aanvraag is opgepakt. Ik ga hier wederom aan de bel trekken, dit moet goedkomen.  


Dag Alex,

 

Kun je zien of de aanvraag opgepakt is, het is inmiddels bijna een maand verder nadat je gebeld hebt om aan te geven dat er compensatie zal komen.

hg

Ingrid Westendorp


Er gaat overduidelijk iets niet helemaal goed, excuses! Ik heb hier opnieuw een melding van gemaakt. Eén van mijn collega's zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.


Ik zie dat onze melding opgepakt en afgehandeld is: kun je bevestigen dat je een terugkoppeling hebt gekregen @Manuswest?


Neen geen terugkoppeling en zeker niet afgehandeld


Hi Manus, het goede nieuws is dat het nu is opgepakt en verwerkt. Binnen 4 weken wordt €1.114,06 teruggestort, gebaseerd op € 26,64 toestelkosten per maand die teveel zijn betaald na het aflopen van je contract. 


Beste Alex, bedankt voor de moeite, eerder was telefonisch de 1350 toegezegd maar enfin. Wat ik nu echter zie is dat wederom 58,37  is afgeschreven…..ik hoop toch serieus dat het abonnement nu stop gezet is en deze 58,37 per omgaande wordt teruggestort.

gr

Â