Skip to main content

ik heb in december 2020 voor mijn moeder van 81 het vaste telefoon abonnement opgezegd.

Nu wordt deze zelfs in februari 2021 nog steeds geld van haar bankrekening geschreven voor haar vaste lijn. Terwijl ze vanaf december via Ziggo televisie en vaste telefoon heeft. Haar digitenne pakket hebben jullie wel goed opgezegd, nu de vaste lijn nog. Helaas zit ik vanaf dat ik het heb opgezegd en Spanje dus onmogelijk om jullie te bellen. En mijn moedertje is 81 en heeft geen computer. 

Kunnen jullie misschien mij bellen of een email sturen ???

Het email adres en het mobiele nummer zijn beide van mij.

 

U kunt de chatfunctie gebruiken op de website met Service. Vul in dat u een medewerker wilt spreken en dan zal de bot u met een medewerker verbinden. Dit of telefonisch is denk ik de enige mogelijkheid, omdat het om wijzigingen in abonnement gaat moet uw identiteit geverifieerd worden door middel van enkele vragen.

 

Voor chat klikt u op de categorie waar het om gaat op de service pagina, dan scrolt u naar beneden en klikt op Ik heb een andere vraag of wil graag contact. Dan weer naar beneden scrollen en op Naar chat klikken. Typ ik wil een medewerker spreken en u zult in verbinding komen met een medewerker


Super Maurice. Ik ga het gelijk proberen.

Mijn dank is groot.

Groetjes natasjaÂ