Skip to main content

Hoi! 

 

Ik heb een sim only abonnement en gebruik deze momenteel alleen omdat hier een actief Apple-account aan gekoppeld is.

 

Graag wil ik dit abonnement omzetten naar eentje met een telefoon. Dit kan alleen door een verificatiecode te laten versturen naar dat telefoonnummer, maar daarvan is geen simkaart in gebruik. 

Zijn er andere manieren om die verificatiestappen te doorlopen?

 

Met vriendelijke groet,

Chris

Welkom op ons forum @Chris_Sara!

Ik begrijp uit je woorden dat je een sim-only abonnement hebt waar alleen een Apple-ID aan gekoppeld is, maar je wilt nu graag bij dit abonnement een toestel? Heb je de simkaart niet van dit sim-only abonnement? Anders zou je die simkaart even in een ander toestel (wellicht van een vriend, familie of kennis) kunnen stoppen om zodoende de verificatie code te ontvangen. Heb je geen simkaart van dit abonnement dan kan ik je wel 1 toesturen, dat is geen probleem. Bij het verlengen van een abonnement met toestel is er namelijk altijd een verificatie code nodig. Deze kan alleen naar het nummer worden verzonden waar het om gaat. Dat is een stukje veiligheid voor de klant.


Ja, dat zou helpen! Ik weet namelijk niet meer waar m'n simkaart is gebleven.


Top dan ga ik dat in orde maken, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Je mag bij persoonlijke opmerkingen wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer plaatsen ter verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?


Thanks. Heb m'n profiel aangepast en drie cijfers aangevuld bij persoonlijke opmerkingen.


Top dankje!

Dan is er hierbij een nieuwe simkaart onderweg naar je!