Skip to main content

Hallo 

 

vandaag mijn abbo verlengd maar geen bevestigingsmail ontvangen.. Is mijn bestelling nu wel geplaatst?

 

mvg 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Cher1983, welkom op ons forum.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van de verlenging die je hebt gedaan, dan kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Ik wil dan ook graag uitzoeken hoe dit precies in elkaar steekt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag!


Is hier wat mee gedaan ik heb vandaag precies hetzelfde ook helemaal niks geen bevestiging 


Hi @Richardv2, welkom op het forum.

Wat vreemd dat je ook geen bevestiging hebt gekregen van de verlenging. Ik wil hier graag verder naar kijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ook ben ik benieuwd hoe je de verlenging hebt ingediend en op welk apparaat je dit hebt gedaan. Ik hoor het graag van je! 


Hoi ik heb net tot 2 keer toe mijn abbo willen  verlengen. Ik dacht eerst dat ik m zelf weg had gedrukt maar bij de 2e keer viel ie weer gelijk weg nadat ik op bevestig drukte. Ik heb nog geen bevestiging gehad. Maar tis nu toch niet zo dat ik m straks 2x krijg ofwel??


@Annejayden

 

Bij mij precies hetzelfde bij inderdaad het verlengen  van mijn abbonement , tot aan 2 keer geprobeerd met mijn mobiel en eenmaal met mijn laptop.

Geen bevestigen gehad van mijn bestelling van de Samsung S20 ultra cosmic grey + gratis earbuds.


Dank jullie wel voor jullie bericht. Als je een bestelling plaatst, dan wil je hier uiteraard ook een bevestiging van ontvangen. Ik wil graag verder uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt. Ik zie dat @Dylles zijn profiel al heeft ingevuld. Zou @Annejayden dit ook kunnen doen en hier een seintje kunnen geven als dit is gedaan? Dan ga ik op onderzoek uit!


Ik heb zo juist gebeld met kpn. Ze komen met een vaag verhaal dat mijn inkomen nu niet genoeg meer zou zijn??. Vanmiddag maar gewoon langs de winkel zelf en dan daar maar verlengen. 


@Ron 

 

Het is vandaag alsnog gelukt om mijn abbonement te verlengen, maar door de technische problemen van gisterenavond val ik uit actie van de earbuds actie dat tot 08-03 liep!

 

 


Hier dus ook gewoon gelukt via de winkel zelf. En idd ook bij mij konden ze de earbuds er niet bij doen omdat gister afliep. Dus beetje vreemd eerst zeggem dat inkomem niet goed is vervolgens na kpn winkel zelf gegaan en nu kom het wel. 


@Annejayden 

 

Wij zijn niet de enigste met dit probleem, er zijn meerdere mensen die de issue hebbben waar wij over discussiëren.

Dit moet opgelost worden, ook al is met een tegemoetkoming!

 

@Ron Good luck

 

 


Goedemorgen. Dank jullie wel voor de terugkoppeling. Het is heel zuur dat je door de problemen nu geen aanspraak kunt doen op de actie vanuit Samsung waarbij je de Galaxy Buds+ kunt krijgen. Op voorhand kan ik nog niets beloven, maar ik ga uiteraard wel mijn uiterste best doen! Zou @Annejayden hiervoor het profiel in kunnen vullen? Dan ga ik aan de slag.


Reageer