Skip to main content

Goedemorgen, Maandelijks heb je de mogelijkheid om je mobiele abonnument  aan te passen. Ik heb het sim only voor de maand juli verhoogt omdat ik met vakantie ga! Maar als ik het eind van de maand wil terugzetten dan blijkt mijn mobiele abonnument verhoogt te zijn van €16 naar €18,50 dat vind ik gek en is niet de bedoeling…kunt u mij uitleggen waarom dat zo is….ik vind het vreemd namelijk? Gr.Peter.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dat vind ik ook wel vreemd, @PEBE1965! Zo zonder je klantgegevens, gok ik dat MijnKPN een korting waar je wel recht op hebt, niet meeberekend. Ik kan dat met zekerheid zeggen op basis van je klantgegevens :wink:! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? De gegevens die je hier invult, zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!