Skip to main content

Eergisteren mijn abbo verlengd met toestel, een Galaxy S24 ultra in de KPN winkel in Nijmegen. Juist dit toestel omdat er een actie op loopt, waar KPN zelfs reclame mee maakt, voor een Watch 7. Gisteren is mijn toestel geleverd,  en wat blijkt, het is een import toestel wat niet voldoet aan de eisen van Samsung, het sm nummer klopt niet, geen origineel Nederlands toestel. Hoe gaan jullie dit oplossen? 

Hallo ​@caesar1 ,

Zo snel mogelijk terug naar de KPN-winkel waar je die telefoon hebt gekocht. In ieder geval binnen veertien dagen. 

Wat vreemd dit ​@caesar1, ik raad je net als ​@Noordzee aan om hier zo snel mogelijk mee terug te gaan naar de winkel, of in ieder geval contact met ons op te nemen hierover. Het kan zijn dat ze dit in de winkel ook niet op kunnen lossen, aangezien je aangeeft dat het toestel ‘geleverd’ is en je hem dus niet direct vanuit de winkel meegenomen zal hebben.

Hopelijk is dit snel opgelost zodat je een toestel krijgt waarmee je wél gebruik kunt maken van de actie!

Inmiddels terug geweest naar de winkel.

De medewerker heeft contact opgenomen met een manager, ik moet afwachten totdat ik een afwijzing krijg van Samsung. Met deze afwijzing moet ik weer contact opnemen met de winkel.  Medewerker vond het uitermate slordig van KPN dat er toestellen uitgeleverd worden met welke niet voldoen aan de actie.Er wordt driftig reclame gemaakt voor de promo gratis Watch 7, maar laten behoorlijk wat steken vallen. Al met al ligt het balletje weer bij de consument. Ik mag er tijd en energie in steken om dit op te lossen, beetje jammer. Hoop i.i.g. op een positieve uitkomst. Wordt vervolgd.....

Ik zou annuleren denk ik als je er niets meer van hoort de komende dagen...

Inmiddels terug geweest naar de winkel.

De medewerker heeft contact opgenomen met een manager, ik moet afwachten totdat ik een afwijzing krijg van Samsung. Met deze afwijzing moet ik weer contact opnemen met de winkel.  Medewerker vond het uitermate slordig van KPN dat er toestellen uitgeleverd worden met welke niet voldoen aan de actie.Er wordt driftig reclame gemaakt voor de promo gratis Watch 7, maar laten behoorlijk wat steken vallen. Al met al ligt het balletje weer bij de consument. Ik mag er tijd en energie in steken om dit op te lossen, beetje jammer. Hoop i.i.g. op een positieve uitkomst. Wordt vervolgd.....

Ik hoop ook op een voor jou positieve uitkomst, maar ik vrees uiteindelijk dat het gaat uitkomen op een afwijzing. KPN kan er dan ook niets mee (want het is een actie van Samsung) en dan is voor jou een mogelijke oplossing om deze verlenging binnen veertien dagen te annuleren. Dan kun je daarna wellicht gebruik maken van een andere leuke aanbieding. 

@caesar1 Je kan een bestelling zonder opgave van reden annuleren. Als je zal wachten tot een reactie van Samsung en dan weer een reactie van KPN, is 14 dagen frist al lang voorbij en je krijg alleen maar problemen en zal een speelbal tussen KPN en Samsung worden. Het risico zou ik niet nemen.

Reageer