Skip to main content
Hallo allemaal,



Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd. Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en daar stond geen nieuw mobiel nummer bij omdat ik , volgens mij, mijn oude nummer zou behouden. Ik wil nu graag mijn nieuwe simkaart activeren, maar de site vermeld dat de combinatie van het kaartnummer van mijn nieuwe simkaart en mijn mobiele niet bekend is. Ik wou bellen naar de klantenservice maar mijn oude simkaart doet het ineens niet meer. Dus dat kan even niet meer.



Vandaar dat ik nu hier om hulp vraag. Ik vermoed dat het systeem inderdaad niet weet dat die simkaart en mijn nummer bij elkaar horen. Hoe kan ik er voor zorgen, zonder beschikking te hebben over een telefoon, dat dat geregeld wordt. 🙂



alvast bedankt.



Gino Sergio
Hi Gino, welkom op het forum. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook het nummer dat op je simkaart staat erbij willen vermelden?



Ik hoor graag van je.
Gino, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.