Skip to main content

Ik ben teleurgesteld in KPN, enige tijd geleden wekenlang problemen met jullie gehad om mijn E-Sim te activeren. Jullie hadden een fysieke Sim kaart in mijn iPhone 12 gezet en wisten niet dat dat conflicteert met de de E-Sim in mijn die dag gekochte IPhone 12. Gevolg wekenlang zat ik in het buitenland zonder mogelijkheid te bellen of gebeld te worden. Nu ongeveer vier maanden later valt spontaan mijn mobiel netwerk uit. De volgende dag krijg ik van KPN een nieuwe fysieke simkaart om daarmee mijn E-Sim te activeren. Deze activatiecode lukt al de hele dag niet vanwege een technische storing; Probeer het later weer. Nee KPN ik ben niet blij met het abonnement dat ik bij jullie heb gestart 4 maanden geleden. 👎👎👎👎 en nu ???, gewoon geen telefoon verbinding!v blijf proberen tot je erbij neervalt, bah ik ben KPN zat

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste @paulus de, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo'n gedoe ermee hebt 😞. Ik begrijp goed dat je nu geen netwerk had, belde met ons en toen een nieuwe fysieke sim hebt gekregen? En met deze sim kan je de esim niet activeren? Kan je nu met de fysieke sim wel bellen en internetten of ook niet? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer en adres? Ik kijk graag met je mee.Â