Skip to main content

Enkele dagen geleden heb ik mijn adresgegevens gewijzigd via Producten > Mobiel > Persoons- en betaalgegevens maar als ik wil verlengen staat er telkens mijn oude adres… Hoe lang moet ik nog wachten voordat deze gegevens zijn doorgevoerd, als ik nu bestel komt de mobiel aan op een verkeerd adres :-)

U kunt uw adresgegevens niet zelf wijzigen. Dit kunt u enkel laten doen door een medewerker van KPN, u kunt bellen met naar 0800 0402 of de chatfunctie op de website gebruiken.


KPN verwijst op de website zelf naar MijnKPN om dit te doen, zie: https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm

"Het adres van je mobiele producten wijzig je eenvoudig in MijnKPN. Klik onder persoonsgegevens op ‘wijzigen’. Ga vervolgens naar betaalgegevens en wijzig hier ook je adres.”

Het nieuwe adres wordt ook overal gereflecteerd in mijn profiel, alleen niet onder verlengen. Daar blijft hardnekkig mijn oude adres staan.


Welke datum van de verhuizing heeft u daar dan ingevuld?


Goedemorgen @pvdgroep, staat het juiste adres er inmiddels goed in en is de verlenging ook gelukt?