Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds kort zit ik bij kpn maar nu heb ik met mobiel af en toe dat ik geen internet heb. Dan moet ik de mobiele data even uit en aan doen en dan werkt het weer. Maar dit is niet zoals het hoort.

Wat voor instelling moet ik veranderen of moeten jullie een instelling veranderen?

Heb je misschien een iPhone 11 of 12?   Dan is dit een bekend probleem.  KPN heeft dit sinds mei van dit jaar niet op kunnen lossen.  

Nee ik heb een Motorola g24 power, dit jaar gekocht.

Hoi ​@Frank- 

Heb je al een keer de netwerkinstellingen binnen jouw Motorola G24 gereset?
Hiermee haal je vaak de meeste fouten en problemen weg, omdat er met deze reset de juiste netwerkinstellingen opnieuw worden ingeladen.

Dit doe je als volgt:

Hoe reset ik de netwerkinstellingen in Motorola?

Ga naar Instellingen > Systeem > Geavanceerd > Resetopties. Tik op Wi-Fi, mobiel en Bluetooth resetten > INSTELLINGEN RESETTEN. Tik op INSTELLINGEN RESETTEN . Probeer opnieuw verbinding te maken met Wi-Fi, mobiele data en Bluetooth, of probeer uw internetverbinding opnieuw te delen.

Laat vervolgens even weten, of hiermee de problemen zijn verholpen.

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem dat ga ik vanavond thuis proberen. En dan laat ik weten of het werkt. Bedankt 

Heb je misschien een iPhone 11 of 12?   Dan is dit een bekend probleem.  KPN heeft dit sinds mei van dit jaar niet op kunnen lossen.  

Beste ​@StressdoorKpn even goed lezen s.v.p., ​@Frank- schrijft dat hij een Motorola heeft.

Haha ​@JanD hij heeft het wel goed gelezen want dat heb ik daarna pas gezegd. Dus ik denk dat iemand anders goed moet lezen😅

Maar laten we wel ontopic blijven

@Michel.uit.Arnhem ik heb net een reset gedaan van het mobiel netwerk. Dus nu afwachten en hopen of het geholpen heeft🤞

Haha ​@JanD hij heeft het wel goed gelezen want dat heb ik daarna pas gezegd. Dus ik denk dat iemand anders goed moet lezen😅

Maar laten we wel ontopic blijven

Beste ​@Frank- in je topictitel staat al dat je een Motorola hebt, dus we zijn nog steeds on topic.

Beste ​@JanD ik had een hele andere topic titel staan. Dus deze is later aangepast door een moderator. Maar dit is totaal niet de discussie.

@Michel.uit.Arnhem ik heb net een reset gedaan van het mobiel netwerk. Dus nu afwachten en hopen of het geholpen heeft🤞

Hoi ​@Frank- 

Ik hoop oprecht dat het probleem nu verdwenen is, nadat je de netwerkinstellingen hebt gereset.
Hou me op de hoogte, of nu het probleem met mobiele data nu opgelost is.

Hoi ​@Frank-, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht is! Werkt het nu goed?

Reageer