Skip to main content
Hallo,



Door hoge verbruikskosten ben ik afgesloten. Dit is inmiddels al een maand.

Kpn is best meegaand in de situatie maar feit is dat ik een mobiel abonnement heb om te kunnen bellen.

En dat kan ik nu dus niet.

Dit is mijn laatste poging om hopelijk te kunnen worden aangesloten.
Goedemorgen vdbbb, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat je nu al meer dan een maand bent afgesloten, vanwege hoge verbruikskosten. Op het moment dat dit voorkomt, willen we graag contact met je om de situatie te beoordelen en afspraken te maken. Echter, kan dat inderdaad lastig als je niet kan bellen. Ben je in de mogelijkheid om met een ander abonnement of het toestel van een familielid of kennis te bellen? Dit kan naar 0800-0105 en dan kan je doorverbonden worden met de afdeling die hierover gaat (Collections). Je kan ook met ons chatten, via onze LiveChat functie.



Verder wil ik ook graag voor je kijken hoe het in elkaar steekt, vul hiervoor jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Uiteindelijk zal er toch telefonisch contact moeten zijn, maar misschien dat ik een direct nummer voor je kan vinden en wat meer duidelijkheid kan geven.
Hallo,



Zoals u heeft gevraagd heb ik mijn profiel aangevuld.

Ook heb ik contact gezocht via de live chat.

Ik loop echt tegen een muur op.

Er is regelmatig contact geweest door mijn financiële beheerder met kpn en er loopt een regeling. Ook ben ik overal vanaf gesloten, dus kan ik geen kosten maken in de toekomst.

Nogmaals, kpn is best meegaand geweest, maar schuift alles naar mijn budgetbeheerder (iets wat op vrijwillige basis is) en anders kan er niks voor me gedaan worden....

Het is toch mijn telefoonabonnement?
Ik zie inderdaad veel gesprekken tussen jou / bewindvoerder en KPN collega's. Wanneer een bewindvoerder of financiële beheerder wordt toegewezen, krijgt deze bepaalde rechten wat betreft het abonnement. Dit gaat voornamelijk om wijzigingen en financiële kwesties.



Vanwege de gemaakte extra kosten voor premium sms diensten is de blokkade weer ingevoerd. Voor informatie moet de budgetbeheerder of schuldhulpverlener contact met KPN zoeken, helaas kunnen wij die niet aan jou geven. Dus ik moet je ook teleurstellen en je vragen om contact op te zoeken met KPN via de financiële beheerder die is aangesteld.
Ik zie inderdaad veel gesprekken tussen jou / bewindvoerder en KPN collega's. Wanneer een bewindvoerder of financiële beheerder wordt toegewezen, krijgt deze bepaalde rechten wat betreft het abonnement. Dit gaat voornamelijk om wijzigingen en financiële kwesties.



Vanwege de gemaakte extra kosten voor premium sms diensten is de blokkade weer ingevoerd. Voor informatie moet de budgetbeheerder of schuldhulpverlener contact met KPN zoeken, helaas kunnen wij die niet aan jou geven. Dus ik moet je ook teleurstellen en je vragen om contact op te zoeken met KPN via de financiële beheerder die is aangesteld.






Bedankt voor de reactie.

Zoals u zelf ook aangeeft is er contact met mijn budgetbeheerder en loopt er ook een regeling.

Toch is het niet mogelijk mij aan te sluiten?

Budgetbeheer is voor mij op dit moment nog altijd vrijwillig, en ook als zij contact opneemt veranderd er niks aan mijn situatie...
Tja, het blijft voor bedrijven enorm lastig, is niet alleen bij KPN zo. Om diensten te wijzigen/aan te passen zodra er een volmachtbewijs is vanuit een bewindvoerder/schuldhulpverlener en/of vrijwillig budgetbeheer om zijn/haar cliënt van diensten te kunnen voorzien. Is er afhankelijk van de richtlijnen van het bedrijf een mogelijkheid tot wijzigen in bepaalde situaties. Afhankelijk ook mede van hoever een eventuele achterstand is.



Zodra enkel en alleen de budgetbeheerder jou diensten op dat moment wel of niet, kan wijzigen. Dan zijn er voor zijn/haar cliënt ook geen mogelijkheden meer. Ik krijg ook regelmatig klanten die hun verzekering willen wijzigen, ivm bv een andere auto. Hoe sneu het ook is, ik mag niks doen bij bewindvoering, alleen zwart/wit per mail. Bij vrijwillig budgetbeheer alleen in overleg of de nieuwe premie dan ook past bij de nieuwe situatie, en op risico van de klant, maakt diegene er daardoor toch weer een potje van, kan het maar zo zijn dat de diensten na twee maanden gestopt worden.



Begrijp dat het bewust een keuze is geweest voor jou, echter hoop ik dat je er snel uit komt, want leuk is anders,...



Wanneer er een regeling is afgesproken, zal er waarschijnlijk pas nadat de regeling volledig is voldaan heroverweegt worden om nieuwe diensten te kunnen aansluiten.
Tja, het blijft voor bedrijven enorm lastig, is niet alleen bij KPN zo. Om diensten te wijzigen/aan te passen zodra er een volmachtbewijs is vanuit een bewindvoerder/schuldhulpverlener en/of vrijwillig budgetbeheer om zijn/haar cliënt van diensten te kunnen voorzien. Is er afhankelijk van de richtlijnen van het bedrijf een mogelijkheid tot wijzigen in bepaalde situaties. Afhankelijk ook mede van hoever een eventuele achterstand is.



Zodra enkel en alleen de budgetbeheerder jou diensten op dat moment wel of niet, kan wijzigen. Dan zijn er voor zijn/haar cliënt ook geen mogelijkheden meer. Ik krijg ook regelmatig klanten die hun verzekering willen wijzigen, ivm bv een andere auto. Hoe sneu het ook is, ik mag niks doen bij bewindvoering, alleen zwart/wit per mail. Bij vrijwillig budgetbeheer alleen in overleg of de nieuwe premie dan ook past bij de nieuwe situatie, en op risico van de klant, maakt diegene er daardoor toch weer een potje van, kan het maar zo zijn dat de diensten na twee maanden gestopt worden.



Begrijp dat het bewust een keuze is geweest voor jou, echter hoop ik dat je er snel uit komt, want leuk is anders,...



Wanneer er een regeling is afgesproken, zal er waarschijnlijk pas nadat de regeling volledig is voldaan heroverweegt worden om nieuwe diensten te kunnen aansluiten.






Dat is de andere kant inderdaad. Zal ook de laatste zijn die klaagt over kpn of hoe ze me behandelen, ben immers bij mijn verstand.

Ik zal een andere oplossing moeten vinden om te bellen. Bedankt voor de snelle reacties in ieder geval

Reageer