Skip to main content

Ik doe mee met de telefoonclaim en wil mijn toestel opsturen. Nu had ik alles klaar en nu blijk ik de belangrijke mail met de qr-code verwijderd te hebben toen ik laatst keek wat ik ook alweer moest doen.

Kan ik nu fluiten naar het geld?

Hey @Siggy! Toestelverzekering gaat via de claimdesk. Wij kunnen je hier niet voorzien van die QR-code. Bel met 0800 - 65 65 010. Ze zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 18.00 uur. Ik ga er vanuit dat zij je verder kunnen helpen. Succes:blush:


Voor de goede orde ;het gaat hier niet om een verzekering. Ik doe mee met de consumentenclaim en wil mijn oude toestel inleveren daar moet een code bij die in de mail staat die verwijderd is


Haha, wat ontzettend stom van me @Siggy. Ik heb deze vraag nog niet eerder gehad en ging er simpelweg vanuit dat het ging om een verzekeringsclaim. 

Ik heb inmiddels de juiste info voor me. 

Consumentenclaim: Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze veelgestelde vragen. Je kunt ook een e-mail sturen naar vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur. Woon of verblijf je in het buitenland? Mail dan naar vragen@consumentenclaim.nl.
 

Consumentenbond: Voor meer informatie verwijzen wij jou naar de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun jij je vragen en/of opmerkingen e-mailen naar vragen@claimservice.nl. Mocht jij jouw vraag aan een medewerker willen voorleggen dan kan dat via telefoonnummer: 088 – 400 4200.

 

:point_right: Voor alle meelezers: Hier vind je de informatie waar dit topic over gaat. 

 

Ik ga ervan uit dat je hiermee uit de voeten kunt. :blush: Succes!