Skip to main content

Goedemiddag KPN, 

 

Ik heb een afkoopsom bij jullie aangevraagd zodat ik bij jullie weg kan en over kan stappen naar een andere provider. Nu heb ik meerdere malen contact gehad en telkens wordt er iets anders gezegt. Volgens een medewerker van jullie kon ik al een contract aanvragen bij een ander met nummerbehoud. Ik had een contract aangevraagd bij een andere profider maar zij geven aan dat ik nog tot januari 2022 een contract heb bij jullie, echter heb ik volgende maand al een prepaid bij jullie (dus niets meer). Telkens wordt er wat anders gezegt als je contact opneemt met de klantenservice! 

Heb het gevoel dat jullie soms zelf niet eens weten hoe het werkt en gewoon maar oets zeggen. Als ik dan vraag of ik de factuur al mag ontvangen dan geven ze aan dat dit niet mogelijk is, neem aan dat jullie de mensen gewoon nog vriendelijk willen behandelen ondanks dat ze weg gaan? Nou dat is bij deze verre van vriendelijk hoe dat nu gaat! 

 

Wat ben ik blij als ik weg ben bij jullie en af ben van dit gezeik en de onvriendelijkheid! 

 

Kunnen jullie klaten nou niet gewoon de juiste informatie geven en vriendelijk helpen?