Skip to main content

Beste,

ik heb mijn abonnement afgesloten en mijn krediet staat op €0 echter blijf ik wel BKR geregistreerd staan.

mijn vraag, kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk afmelden bij de BKR ivm een hypotheek aanvraag die ik heb lopen wat blijft hangen op deze BKR toetsing bij KPN?

heb zelf het BKR kantoor al gesproken en die zeiden zelf ook al dat KPN een mailtje moet sturen met de bevestiging dat het krediet op €0 staat en is afgelost en afgelopen zodat het BKR registratie kan worden beëindigd en ik mijn hypotheek kan rond krijgen.

 

groeten

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heb hier overigens al verschillende keren gebeld naar KPN maar word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd en willen niet een mailtje sturen naar het BKR kantoor terwijl ze daar zeggen dat ze dat bij KPN wel doen en het meer voor komt, waarom willen ze dat voor mij niet eventjes doen dan?


Als je een abonnement afsluit met telefoon word nog direct de zelfde dag BKR geregistreerd en nou kunnen ze mij niet helpen?


Volgens mij blijft dat 5 jaar staan ofzo. KPN meld het wel af. Maar daarmee is het niet weg. Echt weg halen schijnt niet te kunnen. Andere bedrijven / instellingen kunnen het dan nog gewoon zien. Ze kunnen ook zien dat KPN het afgemeld heeft.

Heeft u zelf al eens uw gegevens bij BKR opgevraagd? 


Klopt idd dat het 5 jaar blijft staan, dat is ook geen probleem hij staat alleen nog op lopend terwijl ik hem al een tijdje af heb gelost.

er hoeft alleen een bevestiging naar het BKR gestuurd te worden dat hij is beëindigd en daarmee is het probleem al opgelost 


Welkom op het forum @Baattt! Om deze dingen voor je na te kunnen kijken en aan te kunnen sturen heb ik nog wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik zo snel mogelijk achter de oplossing aan!


Ben nu vanaf 3 weken bezig om mijn bkr door jullie afgemeld te krijgen. Toestel betaald bevestiging binnen 5 dagen afmelding bkr. Aantal keren gebeld 2 keer een klacht in gediend bij wft collections geen reactie. Mijn hypotheek kan niet passeren door deze registratie. Wil nu echt dat dit wordt opgelost!