Skip to main content

Wat moet er gebeuren voordat KPN eindelijk eens actie onderneemt? Ruim 5 uur aan de telefoon gehangen met de servicedesk, 2 maal een bezoek gebracht aan een KPN store, 3 tickets laten aanmaken, 1 klacht ticket aan laten maken . Maar tot op heden geen enkele reactie van KPN. Voel me als consument niet serieus genomen en vindt het onbeschoft hoe ze met klanten omgaan. Wanneer gaat er nu eindelijk eens iemand actie ondernemen daarzo.

Heel vervelend , 4 weken al! Dat is 4 weken te lang als je het mij vraagt. Aangezien de context van je bericht kan ik voor nu alleen het volgende met je delen.

Hoop dat je hier wat aan hebt..


Dat is wel erg lang, @AxelF68 . Is er een technisch issue? Hebben ze je daar ook informatie over gegeven? 


Nee, de enige die ik spreek of heb gesproken is de helpdeskmedewerker en mederwerker(s) in de KPN winkel. Iedereen vindt het vervelend voor me maar verder is er op geen enkele aangemaakte ticket gereageerd (zelfs niet op de klacht ticket),Vandaag weer gebeld met de helpdesk, en als het goed is wordt ik morgen weer teruggebeld met hopelijk de oplossing voor het probleem. Maar om eerlijk te zijn heb ik daar geen vertrouwen meer in.


We zijn een aantal dagen verder. Ben je nog gebeld, @AxelF68 ?


We zijn een aantal dagen verder. Ben je nog gebeld, @AxelF68 ?

Hoi Erwin, ben teruggebeld door de klantenservice van KPN, maar er is nog steeds zoals ik al verwachte geen oplossing! Oftewel mijn multisim werkt nog steeds niet. 


Reageer