Skip to main content

Dit is het 3e jaar op een seizoenplaats in Zeewolde en net als de laatste jaren ook dit jaar weer slecht bereik, vorig jaar na contact met kpn een nieuwe simkaart geprobeerd, probleem niet opgelostĀ 

Dit jaar ander toestel aangeschaft met 5g ,nog steeds slecht bereik

Mijn vriend heeft Vodafone en die heeft geen probleem, het is dat ik met kpn kpn compleet heb anders had ik ook overgestapt naar Vodafone, na 3 jaar slecht bereik ben ik het onderhand wel zatĀ 

Ik heb een samsung s21 fe 5g toestelĀ 

Na 3 jaar geen verbetering met KPN, en steeds dezelfde camping,
dan toch maar overwegen Vodafone te nemen?


Ja ga ik ga er toch eens voor kijkenĀ 


HoiĀ @San DraĀ en welkom op ons forum.

Niet fijn dat je bereik op de camping nog steeds niet goed is. En dat terwijl je vriend wel goed bereik heeft Ć©n 't niet beter geworden is van je nieuwe toestel. Ik ga graag op onderzoek uit naar wat we er aan kunnen doen. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief je mobiele nummer en het adres van de camping. Alles dat je in je profiel zet is alleen voor jezelf en voor mij als moderator zichtbaar.

Geef je een seintje zo gauw je het hebt ingevuld?


Ik heb het ingevuld

Alleen adres van de camping nier,dat is dasselaarweg 1 3896lt Zeewolde

Ik ben gemiddeld 7 maanden op de camping en het begint echt heel vervelend te wordenĀ 

Ik hoor van meerdere dat ze niks kunnen met kpn op de campingĀ 

Ik krijg geen melding ook als jullie hier een bericht plaatsen


Bedankt @San Dra,

Wat ik zie als ik op onze dekkingskaart (klik!) kijk, is dat deze camping net op de grens zit van een gebied waar geen dekking is via 4G. Via 5G lijkt het op sommige plaatsen rond dit gebied iets beter te zijn, maar blijkbaar niet daar waar jij op de camping staat aangezien je geen verschil bemerkt.Ā 

Ik heb navraag gedaan bij de technische dienst en er zal voorlopig niets veranderen aan het bereik op deze locatie. Als je hier meer dan de helft van het jaar aanwezig bent, is het misschien toch raadzaam om een overstap naar een andere provider te overwegen. Wij hebben hier vanuit KPN voorlopig in ieder geval geen oplossing voorĀ Ā šŸ™

Ā