Skip to main content

Hi,

Sinds een aantal maanden (!!!) heb ik nu een lopende klacht bij KPN i.v.m. wegvallend netwerk en een ouder iPhone toestel. (iPhone 11) De verbinding valt vrijwel altijd weg wanneer ik aan het bellen ben, mijn internet doet het vaker niet dan wel en als ik toevallig wél aan het bellen ben, doet mijn internet het niet meer tegelijkertijd.

Sinds vandaag heb ik echter helemaal geen bereik meer. Telefoon opnieuw opstarten werkt niet en contact met KPN zoeken is een groot drama omdat ik dus niet kan bellen en ik via de chat iedere keer terug in een loop kom met de vraag of ik gebeld wil worden. Wat dus niet kan.

 Ik vind dit echt onacceptabel en wil zo snel mogelijk geholpen worden. Ik ben nu al 2 dagen achter elkaar gebeld door KPN, maar omdat mijn verbinding zo slecht is hoor ik niets wanneer ik opneem. Na terugbellen zou ik op korte termijn een bericht krijgen zodat ik zelf contact op kon nemen, want er zou blijkbaar een oplossing voor het probleem zijn. Helaas wederom niets ontvangen. Nu mijn netwerk volledig weg is, kan ik zelf ook niets anders doen dan dit bericht op het forum.

Zou iemand bij KPN zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen hiermee? Ik ben inmiddels zo gefrustreerd dat ik het niemand aanraadt om ooit nog een abonnement bij KPN af te sluiten.

Dat is erg vervelend, ik heb thuis soms ook helemaal geen verbinding meer met mijn iPhone 11, maar kan nog wel bellen via WiFi.

Dit kan je aanzetten in instellingen > mobiel netwerk > Je KPN sim > Bellen via WiFi

 

Dan kan je in ieder geval weer in contact komen met KPN (hoop ik).


Pfoe, al maanden haast niet eens kunnen bellen..dat is helemaal een drama. Zelfs gevaarlijk! Wat als je 112 wil bereiken?!


Klantenservice zegt dat het bellen naar het alarmnummer wel zou moeten werken. Maar ik weet dat niet zeker.


Oke, laten we hopen dat dit dan klopt 


Pfoe, al maanden haast niet eens kunnen bellen..dat is helemaal een drama. Zelfs gevaarlijk! Wat als je 112 wil bereiken?!

 

Hoi @SWkzx 

Het alarmnummer 112 blijft altijd bereikbaar!
Alleen als je géén bereik hebt met KPN, zal je tijdelijk gebruik mogen maken van het netwerk van Vodafone of Odido, dit is wettelijk ook zo vastgelegd.

Bij nood moet je altijd de Ambulance, Brandweer of Politie kunnen bereiken.


Dank voor je uitleg Michel. Weer wat geleerd. 🙂


@Marloes-vann   

 

In het kort:  Bel z.s.m. met 0800 0402 en laat een ticket aanmaken (als dat nog niet gebeurd is)