Skip to main content

Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengd, maar mijn bundel is nu 4GB inplaats van 10GB (i.c.m. Husselkorting) hoe komt dit? 

Hey @Dennis90! Welkom op ons KPN Forum. Wat gek dat je bundel anders is dan je verwachtte. Wat staat er op het contract? 10GB? In dat geval is er iets verkeerd gegaan. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer is voldoende. Je mag je 06-nummer toevoegen aan 'Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag:blush:


Hey Lisa,

In mijn contract staat 5GB met Husselkorting (verdubbeling?).

Nu is mijn nieuwe contract deze maand pas ingegaan, dus dat zou het kunnen verklaren. Het is alleen wel jammer dat ik nu al over mijn MB’s zit…

gr Dennis


Hoi @Dennis90! Husselvoordelen verschillen van KPN Compleet voordelen. KPN Hussel kent geen dataverdubbeling:grimacing:.  Ná de eerste maand van je abonnement, kun je je abonnement een stapje omhoog zetten, zodat je wel een 10GB abonnement hebt. Je kunt overigens ook MB's delen met het andere abonnement dat gekoppeld is aan jouw huishouden. Voor nu krijg je een 5GB bundel van me!