Skip to main content

Vandaag nieuwe simkaart gekocht bij KPN met onmogelijk nummer.

Wil liever een “makkelijk” nummer. Maar wel KPN abonnement.

Hoe pak ik dat aan?

 

@Jet Verberne

Dan zou ik naar een KPN-winkel toegaan. Mogelijk kunnen ze in de winkel jou een "prettig" nummer geven….. Maar dan is het wel handig, dat jij ter plekke kunt verklaren dat het nummer "makkelijk" is. Want anders blijf je bezig. 


@Jet Verberne Welkom op ons Forum! De snelste manier is om even telefonisch contact met ons op te nemen. Wij kunnen een lijstje uitdraaien met 5 beschikbare telefoonnummers. Meestal zit er wel een makkelijker nummer tussen. Zodra ze dit doorzetten is het nieuwe nummer vrijwel direct actief. Veel succes! 


Ik was in de KPN winkel, maar daar kreeg ik te horen dat er geen keuzemogelijkheid meer was in hun systeem en dat ik gewoon het nummer kreeg toegewezen dat na activering van de simkaart in beeld kwam. Ik denk erover om een nummer te ‘kopen’, maar kan ik dat dan over laten zetten naar KPN?

 


@Jet Verberne Als eenmaal een order is geplaatst, moeten we eerst wachten tot je nieuwe, in dit geval lelijke, nummer actief is. Hierna kunnen we gewoon het nummer wisselen. Ik kan natuurlijk niet voorspellen welke nummers wij in de aanbieding hebben voor je, maar het is zeker de moeite waard om even met ons te bellen. 
Als je een ander nummer koopt, dan kunnen wij dat handmatig overzetten op het simkaartje van KPN. Reken hier ongeveer 2 weken voor, omdat we moeten schakelen met de ‘eigenaar’ van het nummer. Zij moeten het nummer aan ons vrijgeven namelijk. 

Veel succes met beslissen! Ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk hebt opgelost. 

Fijne avond verder. :blush:


Kun je alleen wijzigen naar een nummer van KPN of ook naar een elders ‘gekocht makkelijk 06-nummer’?

*Admin: samengevoegd met je eigen topic


Kun je alleen wijzigen naar een nummer van KPN of ook naar een elders ‘gekocht makkelijk 06-nummer’?

@Jet Verberne 

Dat is alleen mogelijk als je dat prepaidnummer laat omzetten naar abonnement en je huidige abonnement stopzet. Dan ga je verder met het gekochte nummer.


@Jet Verberne We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer