Skip to main content

Afgelopen maandag heb ik mijn Sim only abonnement verlengd met iPhone 11 Pro. Ik had een abonnement afgesloten met 10gb en moest hiervoor €408,- bijbetalen. Ik heb het abonnement afgesloten via de chat omdat ik met mijn huidige mobiel niet meer kan bellen.

Toen ik de volgende dag op KPN.com keek, zag ik dat een abonnement met 20gb me veel minder zou gaan kosten. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd. Onbegrijpelijk maar dit kon niet meer aangepast worden, ik moet het pakket weigeren en dan zou mijn bestelling geannuleerd worden waarna ik een nieuwe bestelling moest plaatsen. Hoe omslachtig dit ook is, er leek geen andere oplossing. 
inmiddels heeft KPN het pakket al 3 dagen retour en mijn bestelling is nog niet geannuleerd. Aangezien ik op 1e kerstdag naar het buitenland ga zou het handig zijn als ik kon bellen.

Kan iemand mij hier helpen? Ik ben het inmiddels wel een beetje beu.. Eerst een soort van oor aangenaaid krijgen en nu nog steeds niet opgelost. Dit kan toch niet KPN?!!!

Topic kan gesloten worden, probleem is opgelost door mijzelf. Wel treurig dat er beloofd wordt je terug te bellen en dit gebeurt niet.


@Hansk10 Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat gek dat je met een uitgebreider abonnement goedkoper uit zou zijn. Jammer dat de desbetreffende collega dit destijds niet zag.
De reden dat het niet ‘even’ kan worden aangepast, is omdat de order al is opgepakt en het toestel apart is gelegd voor verzending. Fijn dat het nu is opgelost. Hopelijk heb je snel het nieuwe toestel en kan je weer bellen.

Fijne avond. :smile:  


Reageer