Skip to main content

In de KPN app heb ik ingesteld dat een aantal MB (2GB) standaard de 1e van de maand van abbo A naar abbo B gaat. Beide abbo’s staan in de app. Dit is ingesteld op de 1e van de maand.

Elke maand komt de fout: “Automatisch delen is mislukt omdat er onvoldoende data beschikbaar was”  Dit is mijns inziens een onzin melding omdat er meer dan 20 GB beschikbaar is en omdat deze bundel nooit op is. Het verbruik per maand is nog niet eens de helft. Kortom er is altijd genoeg over te verdelen.

Zelf al geprobeerd: vaste deel task verwijderd en opnieuw aangemaakt. Geen soelaas.

 

Graag een oplossing, want dit werkt niet zo.

 

Hoi @AndreDRE, welkom op ons forum! 
Dat is niet handig natuurlijk. Lukt het delen uiteindelijk wel?

Krijgt het gevende abonnement zijn MB's ook op de eerste? Of een andere dag?

Kun je eens proberen het delen op een andere dag te zetten?


Het delen lukt niet automatisch. Ik kan delen met een handmatige actie, maar dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik denk dat het abbo dat “geeft”  ook de MBs krijgt op de eerste dag, maar dat weet ik niet zeker. Bovendien heeft die altijd genoeg over, ook aan het einde van een periode, om wat weg te geven.

Op een andere dag kan ik de auto delen functie niet instellen in de app. Het moet blijkbaar altijd op de 1e dag.

 

Al met al, lijkt het wel een technisch probleem tussen de abbonementen,maar wie kan daar naar kijken? wat aan doen?


Dat is wel merkwaardig inderdaad. Ik heb er zo niet direct een verklaring voor maar ga er graag even voor je achteraan.
Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Heb wat gegevens aangevuld in het profiel.

 


Vanaf deze kant zie ook geen rare dingen of een duidelijke oorzaak @AndreDRE, je hebt inderdaad genoeg MB's aan het begin van de maand. Ik heb een ticket aangemaakt voor mijn collega's achter de schermen. Die nemen hierover nog contact met je op!