Skip to main content

Goedendag, ik krijg iedere keer de melding dat technische gegevens ophalen niet mogelijk is als ik voor 1 mobiel abbinement een bankwijziging wil doorgeven. Op het forum zie ik dat dit probleem vaak speelt. Op dit moment zit ik al kwartier aan de lijn ...

Hey @Jessgise, welkom op het KPN forum. Erg irritant dat het niet lukt om je bankgegevens te wijzigen. Ik neem aan dat je de gegevens in je MijnKPN hebt  geprobeerd aan te passen? Mogelijk dat er vanochtend een kleine onderbreking was met de koppeling. Is het gelukt om via de Klantenservice je bankgegevens aan te passen?  


Ik heb t inmiddels met de klantenservice opgelost. Zonde dat t niet werkte want het kostte de medewerker veel tijd. En in t forum lees ik dat t vaak gebeurd.


Fijn dat het is opgelost, Jessgise. Als ik kijk naar de downtime van MijnKPN valt dat gelukkig erg mee, maar iedere keer is er één teveel en raakt dan meteen al onze klanten. MijnKPN wordt erg goed gebruikt, en wanneer je dan geen wijziging kunt doorvoeren is dat zuur, die reacties lees je dan terug op het forum. Sorry voor het ongemak. We hopen dat je de volgende keer weer zorgeloos gebruik kunt maken van MijnKPN!


Reageer