Skip to main content

Geachte heer ,mevr 

ik heb van jullie verzekering een iphone 8 plus ontvangen maar ik niet te vreden.

ik heb altijd een iphone 8 plus gehad die kon gewoon de heledag mee op 1 accu lading en die lade ook op tot 100% deze die ik nu heb gehad gaat niet tot 100% en stopt bij ongeveer 83% wat ik dus heel slecht vind nu ben ik vandaag vrij en heb ik even tijd om de klacht in te dienen ik heb namelijk wel 120,00 euro moeten betalen voor een niet klopend toestel en vind het raar dat ik dan niet een leen toestel van jullie kan krijgen want hij is tussen de 5 en de 10 dagen bij jullie en dan meot ik nog maar adwachten of hij word gemaakt ik baal er ook van dat ik mijn abbonement net heb verlengd want dit is al een reden om bij jullie weg te gaan met alle telefoons want de service vind ik niet netjes ik heb mijn oude toestel op 15-06-21 naar jullie toe gestuurd dus ben je net een maand verder en dan dit slechte toestel (ik denk nieuwe accu en dan is hij weer goed maar5 tot 10 dagen niet bereikbaar dat kan niet ik ben vrachtwagen chauffeur en de hele week van huis.

en ook al jaren klant bij jullie en net zo lang de verzekering betaald waarom is er dan geen andere oplossing.

groet R denOuden

@ouden319 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je telefoon zo snel leeg is. Ik begrijp de situatie echter nog niet volledig. 

Ik begrijp dat je eigen toestel helaas kapot is en opgestuurd is naar de verzekering. En ook dat je een leentoestel hebt gekregen. 

Volgens mij wacht je nog op reparatie van je toestel? De 120 euro die hebt moeten betalen klinkt als eigen risico voor je toestelverzekering, vaak gaat het dan echter om 119 euro. 

Zou je mij de situatie wellicht iets duidelijker kunnen uitleggen? :)


Klopt ik heb een leen telefoon gekregen maar die batterij is niet goed en gaat erg snel leeg en nu kreeg ik te horen dat ik hem dan moet opsturen en dat ik hem dan tussen de 5 en 10 dagen moet missen maar het is een leen telefoon waarneer is mijn oude telefoon weer heel die batterij ging gewoon de hele dag mee.

de batterij baan het leen toestel is iedere keer zo leeg moet hem 2 A3 keer per dag opladen 

als ik hem moet opsturen heb ik niks en ik ben vrachtwagenchauffeur kan dus niet zonder telefoon 

groetjes R denOuden


@ouden319 Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je niet 5 tot 10 dagen zonder telefoon kunt. 

Heb je al wel iets gehoord van de toestelverzekering? Als dat niet het geval is zou ik willen adviseren contact met hen op te nemen op 0800-656 50 10. 

Ook zou ik daar de situatie met het leentoestel nog eens aankaarten, wellicht dat hierin nog iets mogelijk is. 

Vanuit hier kan ik daarin helaas niets betekenen.