Skip to main content

Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt als online marketeer (5 jaar geleden) en ondanks dat ik niets meer met het bedrijf te maken heb krijgen de mensen die ik bel de bedrijfsnaam te zien van dat bedrijf. (een kinderdag verblijf) Dit terwijl ik nu als zelfstandig personaltrainer werk. 

Dit is erg vervelend en niet wenselijk. Echter lukt het me niet om dit nummer te verwijderen.

Wie kan me op weg helpen met uit te vinden hoe dit komt en vooral hoe deze vermelding weg te krijgen.

 

Bedankt!

Hi Auke, welkom hier. 

Dit heb ik eerder ergens gezien. Dit is een optie van Google. Op de een of andere manier koppelen ze jouw nummer aan een bepaald bedrijf, waarschijnlijk omdat je daar hebt gewerkt. Op het moment dat je iemand belt stuurt Google die informatie ook mee, als ik het goed zal dit alleen bij Android gebeuren? Ik zie online best veel voorbeelden maar nergens een oplossing. 

Ik hoop dat iemand hier nog een suggestie heeft. 


Hi Auke, welkom hier. 

Dit heb ik eerder ergens gezien. Dit is een optie van Google. Op de een of andere manier koppelen ze jouw nummer aan een bepaald bedrijf, waarschijnlijk omdat je daar hebt gewerkt. Op het moment dat je iemand belt stuurt Google die informatie ook mee, als ik het goed zal dit alleen bij Android gebeuren? Ik zie online best veel voorbeelden maar nergens een oplossing. 

Ik hoop dat iemand hier nog een suggestie heeft. 

 

Bedankt voor je antwoord Alex.

Ik merk ook dat niet iedere Android toestel dezelfde melding krijgt. Ik heb mijn gegevens bij Samsung Caller ID aangepast en ook in mijn Google account (gebruik Google Suite) Maar dat helpt dus niet in alle gevallen.

Ik kan ook nergens echt oplossingen vinden. Hoop dat ik nog tegen iemand aanloop die het heeft kunnen oplossen.


Je zou op het forum/community van Google nog een vraag kunnen starten in de hoop dat een mod daar nog reageert.