Skip to main content

Hallo,

Ik heb een sim-only mobiel abonnement van 5 GB. Door extra's van KPN heb ik echter de beschikking over 50 GB. Nu zie ik op de site dat de sim-only abonnementen met meer MB's goedkoper zijn dan wat ik nu betaal voor 5 GB. Als ik overstap op een ander abonnement, behoud ik dan mijn extra MB's of vervallen deze dan?

Wat is dat voor een “extra van KPN” van 50GB   @Rini54 ?

Extraatjes gelden meestal “zolang het abonnement loopt”, dus ik verwacht dat je die kwijt raakt bij verlengen naar een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden.

Of worden die 50GB met jou gedeeld door een huisgenoot? Dan krijg je die ook weer met jouw nieuwe abonnement.


Als ik overstap op een ander abonnement, behoud ik dan mijn extra MB's of vervallen deze dan?

Als u verlengd betekent dat een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden. Alles van uw vorige abonnement gaat verloren. U behoud dus niets.

Maar hier ben ik wel benieuwd naar:

Nu zie ik op de site dat de sim-only abonnementen met meer MB's goedkoper zijn dan wat ik nu betaal voor 5 GB. 

KPN heeft helemaal geen abonnement met 50 GB of meer. 

Of bedoeld u een Unlimited abonnement?


Officieel heb ik een 5GB abonnement. Ik heb een keer 20 GB kado gekregen en later is mijn bundel als trouwe klant verdubbeld, dus totaal 50GB. Officieel sta ik nog te boek als 5 GB klant (sim only). Op de site zie ik dat een 12 GB sim only goedkoper is,  dan wat ik nu betaal voor 5 GB. Dus vandaar mijn vraag. 


Als u verlengd raakt u alles kwijt. Zo simpel werkt dat.


Officieel heb ik een 5GB abonnement. Ik heb een keer 20 GB kado gekregen en later is mijn bundel als trouwe klant verdubbeld, dus totaal 50GB. 

 

Ik kan me die berichten herinneren @Rini54 .
KPN heeft die bundels verstrekt aan oudere abonnementen die uit de toon vielen qua prijs/MB's verhouding ten opzichte van de nieuwere, om ze daarmee wat meer “in lijn” te brengen.

Maar zoals @Nick83 hierboven ook al aangeeft: als je nu verlengt dan ga je over naar een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden. Daarmee vervallen alle zaken van het oude abonnement.


Dan laten we het maar mooi bij het huidige abonnement! Bedankt voor jullie reactie. 👍


Reageer