Ik heb eerder deze vraag op het forum gezet onder de naam hennytreinengek. Door problemen met mijn mail en internet heb ik mijn account gewijzigd. Kan dus niet meer op vorige kpn account inloggen. Vandaar opnieuw mijn vraag.
inmiddels is mijn beltegoed in 2 dagen van bijna 300 belminuten naar 0 teruggelopen. Ik heb deze maand slechts enkele keren kort, een paar minuten, gebeld. Ik heb niet gesmst. Ik heb mijn lijst met gesprekken bekeken. Daar staat niets vreemds. Ik ben wel een paar keer gebeld met een onbekend nummer, waarvan een uit Frankrijk. Daar heb ik per ongeluk op geklikt, toen ik het wilde blokkeren. Voor alle zekerheid heb ik mijn beltegoed met een extra bundel van 3,99 euro verhoogd. Kan het zijn dat iemand anders misbruik maakt van mijn belbundel? Ik heb telefonisch contact gehad met KPN. De medewerkster kon ook geen oorzaak vinden. Ze raadt mij aan om een nieuwe simkaart te plaatsen. Die wordt opgestuurd. Voor alle zekerheid heb ik de de huidige simkaart al verwijderd. Kan dus niet meer bellen, wel internet (whatsapp) via wifi.