Skip to main content
Er wordt zoveel geschreven over leveringen die niet op voorraad zijn. Dit is gewoon een structureel probleem in het voorraadbeheer van KPN. Daar moet echt iets aan gebeuren. Gisteren naar de KPN in Amersfoort, omdat het toestel daar niet op voorraad is op advies van de verkoper samen de online bestelling ingezet, want dan zou ik het toestel de volgende dag binnen hebben. vandaag om half zes de melding dat het toestel niet op voorraad is. verder geen bericht, geen opties voor alternatieven etc. Het nieuwe toestel was nodig omdat het oude het begeven heeft. Tegenwoordig is het echt not done niet meer bereikbaar te zijn en zeker niet door zo'n reden....niet op voorraad, echt hoor. waardeloos!!!!
Volgens mij doel je op de iPhone zeker? Topic al gelezen waar dit soort herhaalverkeer besproken wordt?
Hah @MJBM, welkom op het KPN forum. Super irritant natuurlijk dat je bestelling op zich laat wachten. Ik heb ook het vermoeden dat je een iPhone hebt besteld, klopt dat? Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan zoek ik het voor je uit.
is zojuist aangevuld....overigens via chat ook al contact gehad met een collega van je. alle mogelijkheden bekeken maar helaas niets opgeschoten
Als het om een nieuwe iPhone gaat, kan ik helaas ook niets voor je betekenen. Ik zie ook niets meer dan mijn collega. Ik moet je dan vragen om nog geduld te hebben.
precies, maar je kan het wel naar boven escaleren dat dit een veel voorkomende situatie waar ook veel klachten uit naar voren komen. ik heb daar nu niks aan maar toekomstige kopers zijn er wel bij gebaat......
Dit is uiteraard super irritant, @MJBM. Helaas is dat alleen bij de nieuwe releases van de iPhones het geval. We zijn hiervan op de hoogte. Net als ieder andere Apple retailer 😉

Hopelijk ontvang je op korte termijn je bestelling. Je kunt je order volgen op: KPN mijn bestelling mobiel. We houden je ook per SMS en mail op de hoogte!

Reageer