Skip to main content

Wanneer ik mobiel gebeld wordt dan hoort de beller mij vaak niet, ik hoor de beller wel. Het is bij een specifiek persoon maar bij diverse mensen. Ik heb de netwerk instellingen gereset maar dat maakt geen verschil.

Wat kan ik nog meer doen?

Hi @ElkeV ,
Welkom op het forum. Heb je al geprobeerd om te testen met de simkaart in een ander toestel? Komt het probleem dan ook voor? Is het op één locatie waar het probleem zich afspeelt of heb je er ook last van als je 2 dorpen/steden verder op bent? 
Zou je verder ook je profiel aan kunnen vullen? Dan zoek ik je gegevens er bij :relaxed:


Hoi, het maakt niet uit waar ik ben. Het kan thuis zijn of op mijn werk. Ik heb de simkaart nog niet in een ander toestel gedaan maar ga dat zeker proberen.

Dit probleem bestaat pas sinds een paar weken terwijl ik deze telefoon al bijna 2 jaar heb.

Profiel is aangevuld.

Groet, Elke 


Ai, dat klinkt alsof het in het toestel of de simkaart zit:persevere: . Om een van de twee uit te sluiten kun je het beste de ‘kruising test’ van toestel en simkaart doen. Als een andere simkaart wel werkt in je toestel weten we dat het probleem in de simkaart zit (of andersom).
Laat je weten wat daar uit gekomen is?:slight_smile: