Skip to main content

Gister data only 1Gb activeer.  Na 15 minuten en inlog op email  krijg ik een SMS (sms op data only is al bijzonder want in een MIFI router kan je geen SMS lezen) met tekst “uw bundel is op en u heeft geen internet meer en kon extra bundel bijkopen”.  Blijk dat de data only sim  maar 100 Mb is.  Heb  4x naar klantenservice gebeld maar niemand weet of heeft de oplossing. Er was zelfs een dame die zei dat ik alle data had verbruikt en dacht dat 100 Mb het zelfde was als 1 Gb.  Tot op heden weet niemand waarom er 100 Mb op de data only sim staat, immers er bestaan alleen Data only kaarten met 1 of 3 of 10 Gb.  Bij telefonisch en chat helpdesk schijnt ook niemand zich te interesseren om  op te lossen of te onderzoeken waar fout gaat. Dus aankoop geannuleerd  en klaar er mee na 1 dag einde contract  en geld terug.

 

Goedemiddag @opabert, daar is dan iets mis gegaan. Begrijp dat je het data only kaartje inmiddels ook weer hebt opgezegd? Kan ik nu nog iets voor je betekenen?


Beste, 

2e sim exact het zelfde  echter, deze was maar 50Mb  en na 15 minuten was dit verbruikt en 7,95  EU databundel bij moeten storten.  De aanhouder wint  en 3e sim  is wel 1Gb.

Totale kosten 3x 6,00 + 7,95 databundel.  Hoe is dit mogelijk?

Waarvan 1x  6,00/11,00  retour gestort moet worden.


1 GB per maand. Het kan zijn dat de eerste factuurperiode geen maand was, maar bijvoorbeeld maar 3 dagen. Daarbij hoort ook evenredige data bundel, bijvoorbeeld 100 MB.