Skip to main content

Goedemiddag, maandag via de €100 actie de Airpods besteld maar nog niets binnen. Wat is de levertijd hiervan?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Tjyke, het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt over je deelname aan deze actie. Als je deelname goed is gekeurd, ontvang je een betaallink en na het betalen kan het nog een aantal weken duren voordat de AirPods jouw kant op komen. Heb je nadat je het formulier in hebt gevuld, wel een bevestiging met een registratienummer ontvangen? :slight_smile:


Hoi!

nee ook niet ontvangen. wel bevestiging op het scherm

 


Hmm, dan bestaat de kans dat je registratie toch niet helemaal goed is gegaan :slight_frown: Zou je voor de zekerheid even bij de spam én in de map met ongewenste mail willen kijken? Als het mailadres waarmee je je forumaccount aan hebt gemaakt ook is gebruikt voor deelname aan deze actie, kan het zijn dat je bevestiging daar terecht is gekomen. Mocht je een ander mailadres hebben gebruikt voor deze actie, zou je die dan in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren, zodat ik navraag kan doen over je registratie?


Hoi. Bedankt. Daar staat het niet bij. 
ik heb ze met het emailadrrs van mijn profiel besteld, zou eventueel nog een ander kunnen zijn, staat bij opmerkingen in mijn profiel. 


Ah, op het andere mailadres wordt een registratie gevonden!

Er is een mail verzonden dat er nog gegevens missen waardoor je aanvraag niet verwerkt kan worden, zou je jouw contract met dat 2e mailadres willen verzenden naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben om je aanvraag verder te verwerken. 

Heb je wellicht ook een alternatief mailadres waar ze de verdere communicatie naar kunnen versturen? Het lijkt vaker mis te gaan bij mailadressen via een hostingpartij, vandaar deze vraag :slight_smile:


Dank je!

ik ga actie ondernemen


Helemaal prima! Gaat vast goedkomen, alvast veel plezier met je AirPods :slight_smile:


Goedemorgen, nog steeds niets ontvangen ook niet op mijn andere mailadressen en ook geen reactie op mijn emailbericht


Je aanvraag is in ieder geval goedgekeurd gistermiddag, dus dat gaat goed! Ik ga vragen of ze het alternatieve (hotmail)mailadres vanaf nu willen gebruiken voor alle communicatie, aangezien je anders echt niks binnen lijkt te krijgen.


Goedenavond,

nog steeds niets ontvangen geen mail, geen airpods


Hmm, niet zo handig. Ik ga dit even bij ze aankaarten en vragen of ze je de mail opnieuw willen versturen!