Skip to main content

Op 21 december bestelde ik een SIMkaart die binnen 2 werkdagen geleverd zou zijn. Die is er op dit moment nog steeds niet. Er is ook geen informatie waar de bestelling is of hoe die ervoor staat. Vooral voor mijn werk is het erg vervelend om niet bereikbaar te zijn op mijn eigen nummer. Mijn oude SIMkaart is plotseling overleden en ik dacht dat dit snel en gemakkelijk te regelen zou zijn.

Kan zomaar, bij PostNL is het een chaos, brievenbus post die in mijn App staan komen lang niet altijd binnen, mis nu al denk ik 7 poststukken deze week, hoop dat ze wel komen de komende week.


Hoi @PoolcirkelNL, 

 

welkom op ons Forum. Sorry dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Dat heeft te maken met de drukte. Wat @Doornekamp33 schrijft kan daar heel goed mee te maken hebben. Het was rond de feestdagen heel erg druk. Dat zorgde voor een vertraging van onze pakketten. Heb je de simkaart inmiddels ontvangen? Zo niet, vul dan even je profiel hier. Dan kan ik kijken of ik je een nieuwe simkaart kan toesturen. 

 

Mocht je hem inmiddels gewoon ontvangen hebben, dan wil ik je een fijne jaarwisseling wensen 🥂