Skip to main content

Ik mag een nieuwe mobiel abonnement uitzoeken. Stel ik bestel deze op zondag, heb ik het dan de volgende dag al in huis?

Hallo @Romyxdb , je bedoelt waarschijnlijk dat je mag verlengen en een nieuw mobiel toestel er bij wil hebben.

Ik zou zeggen, kies er 1 uit dan krijg je waarschijnlijk ook te zien wanneer deze geleverd gaat worden, maar die levertijd is dan niet 100% zeker want als het toestel niet op voorraad ligt kan het langer duren.

 


@Romyxdb Allereerst welkom op ons Forum! Gaat het om een nieuwe aansluiting, oftewel je zit nu nog bij een andere provider?

De leverdatum hangt af van wat je precies besteld, op welke dag en wat de voorraad is. 
Abonnement + toestel
Stel je besteld een abonnement met een toestel, als deze op voorraad is, kan het maar zo zijn dat je hem de volgende dag ik huis hebt. Tijdens het bestelproces kan je een afspraak maken voor een datum om het toestel te leveren.
SimOnly
Gaat het alleen om een abonnement, dan ontvang je alleen een simkaart. Deze simkaart komt met de briefpost of koerier, de keuze is aan jou. De simkaart ontvang je eveneens binnen 2 werkdagen. Op maandag wordt er geen post geleverd door PostNL, dus bestellen op zondag betekent leveren op dinsdag, mits alles op voorraad is natuurlijk. 
SimOnly of abonnement mét toestel + nummerbehoud

Betreft het een Simonly mét nummerbehoud, dan ontvang je wel het toestel en de nieuwe simkaart, maar gaat het nummerbehoud vermoedelijk pas 1 maand later in. Dit betekent dat je het simkaartje even aan de kant moet leggen tot de datum dat het nummer naar ons over komt. Dit heeft te maken met de maand opzegtermijn die je hebt bij jou latende provider!

Zoo… Je zat vast te wachten op deze ellenlange tekst. Als er nog iets onduidelijk is of als ik iets voor je kan betekenen, laat het dan maar weten.  :wink:


Ja het gaat om verlengen abonnement. Ik zit al bij kpn, wil idd wel hetzelfde nummer houden. Maar een nieuwe mobiel en eventueel als er een leuke aanbieding is en ander abonnement. 


Reageer