Skip to main content

Reeds op 24-11 heb ik telefonisch mijn abonnement met een 09 nummer verlengt met een vervangende samsung tablet. Deze zou binnen enkele dagen verstuurd worden, na een ruime week niets ontvangen. Op 5-1 opnieuw gebeld, volgens medewerker word deze de volgende dag verzonden. Op 11-1 wederom langdurig aan de telefoon, alles opnieuw ingegeven. Dezelfde dag terug gebeld doordat de bevestiging een foutief adres heeft en een eigen bijdrage van 864 euro aangeeft. Is mij verzekerd dat deze goed in het systeem staat maar foutief te zien is op mijnkpn. Kort hierna een bevestiging van postnl dat de tablet naar dit voor mij onbekend adres onderweg is. Voor de 3e keer die dag aan de lijn om alles te annuleren en tevens mijn nummer op te zeggen. Dit gaat schijnbaar in behandeling zonder direct antwoord. Ik ben niet van plan hier meerdere telefoongesprekken aan te besteden, ben benieuwd of ik terug gebeld ga worden.

Het is mij inmiddels duidelijk dat het KPN niet lukt om deze bestelling in goede banen te leiden zonder dat ik hier telefonisch teveel tijd in moet steken. 5 te lange gesprekken en een veelvoud aan irritante sms antwoorden. Hopelijk begrijpen jullie de oplopende ergernis.

Wacht wel tot de winkels weer open gaan.

@Christiano Sala Welkom op het forum. 

Wat irritant dat er zich zoveel problemen voordoen met het bestellen van de tablet. Ik controleer graag voor je of ik nog iets voor je kan doen, zodat je misschien niet hoeft te wachten tot de winkels weer open gaan. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Goedemiddag, ontbrekende gegevens heb ik ingevuld.


@Christiano Sala Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie inderdaad terugkomen dat er nogal wat mis gegaan is. Wel zie ik dat het abonnement op dit moment gewoon nog verlengbaar is. 

Ik zou natuurlijk met je kunnen kijken of ik de verlenging in orde kan maken. Om welke tablet ging het precies? En was het abonnement dat op 11-01 besproken is wel het juiste abonnement? 

 


Goedemiddag,

 

Alles was meermaals juist besproken en ook uitvoerig herhaald, het vertrouwen dat dit op een juiste manier kan worden georganiseerd is hiermee verdwenen. Het enigste waar ik nog mee geholpen wil worden is het opzeggen van dit 0970 nummer, ik heb hier een terugbelformulier voor ingevuld, geen reactie. Ik kan dus niet opzeggen zonder opnieuw te bellen en oneindig in de wacht te hangen. Weer een irritatiepuntje. Graag wil ik dit dus opzeggen zodat ik verder kan kijken buiten KPN voor een andere tablet.

Groetjes,

 

Christiano


@Christiano Sala Het is momenteel erg druk, het kan dus even duren voor je teruggebeld wordt over je opzegging. Ik zou dan ook willen adviseren nog even af te wachten. 

Mocht je nou gedurende komende week nog niet teruggebeld zou dan moet ik je toch verzoeken even opnieuw te bellen en in te spreken dat je wil opzeggen. Dan kun je dit met 1 van mijn collega's in orde maken. 

Ik kan het abonnement helaas niet voor je beëindigen. 


Inmiddels zijn we 22 dagen verder en nog geen communicatie met KPN, word het niet eens tijd voor een regulier mailadres bij KPN? Inmiddels een rekening mogen ontvangen voor 872.25 euro m.b.t. tot dit abonnement, waarschijnlijk het spoor helemaal kwijtgeraakt. Ik wacht tot een incassobureau mij fatsoenlijk te woord wil staan.


Uiteindelijk via dit nummer iemand die me te woord wil staan. Abonnement word nu stopgezet per 8-4 met maand opzegtermijn, 4 maanden verder dus. Bedank voor deze razendsnelle service, misschien een verslagje publiceren.