Skip to main content

Geachte,

Ik heb vorige maand een openstaande factuur via het rekeningnummer van mijn partner betaald, omdat er op mijn rekening conservatior beslag is gelegd (zonder beslag vrije voet).

Nu kreeg ik een sms dat er nog facturen open staan, en er zijn zelfs 20,- kosten voor in rekening gebracht.

De facturen waren blijkbaar teruggestort na betaling (niet goed in de gaten gehad omdat het via een andere rekening ging). Ik heb nu het rekeningnummer gewijzigd in MijnKPN en de betaling nogmaals via dat nieuwe rekeningnummer gedaan, maar de tenaamstelling is niet gelijk. dus stuur ik er maar een bericht/vraag achteraan. Wordt de factuurbetaling nu wel geaccepteerd via het andere rekeningnummer? 

 

Graag antwoord voor ik word afgesloten en bijkomende kosten dien te betalen. 

Hoor graag van u.

 

Mvg Knellen

Hoi Knellen, een hele goeie vraag heb je daar voor mij. Uiteraard zit je niet op nog meer nare verassingen te wachten en wil je niet afgesloten worden. Als je je gegevens in je profiel invult en hier een seintje geeft als dat is gebeurd, dan kijk ik het voor je na. Zet onder "persoonlijke opmerkingen" beide rekeningnummers zodat ik gelijk ook kan checken of we nu de juiste hebben.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer