Skip to main content

Heb 6 aug pakje verstuurd  naar kpn in S Gravenhagen en nu blijk waar ik door veel moeite er achter komt dat die bij jullie is terecht gekomen, heb vanmiddag 1 van jullie medewerkers gehad en die zij weer dan moet kpn zelf bellen, dit adres schijn  ook van kpn te zijn , wordt van kasje naar de muur gestuurd, paar keer kpn gebeld en word steeds notie van gemaakt ze hebben me code s. 
maar wil dat niet  even hier op zetten, vindt allemaal zo raar gaan, moet nu steeds 72 eu per maand betalen voor een mobiel die ik niet heb, hoop wat van u te horen. 
 

Net vriendelijk groet 

 

Mevr. Wolvekamp- Breur

admin: eigen topic aangemaakt

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heeft u een verzendbewijs nog? Laat in u profiel alle relevante persoonlijke gegevens achter zodat een medewerker mee kan kijken. Verzendbewijs kan ook in het profiel worden opgeslagen.


Hallo @Wil Breur Hoe is de situatie nu? Is dit al opgelost? Ik ben bang dat ik je bericht niet volledig begrijp. Je hebt een mobiel toestel besteld, dat niet goed is afgeleverd? Kun je het iets verder toelichten?

En als je nog hulp nodig hebt, wil ik graag ook wat gegevens hebben. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, je klantnummer en het ordernummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Wil Breur Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als ik je nog kan helpen lees ik het graag. 


Reageer