Beste KPN,
Vorige maand had ik een mobiel abbonement met 150min/sms, ik ben toen €89,- over mijn belminuten gegaan. Dit is mijn fout en heb de rekening netjes betaald en gelijk mijn abbonement overgezet naar onbeperkt belminuten. Er werd aangegeven dat de wijziging pas na de volgende factuur datum in ging en daar heb ik op gewacht. Tot dat ik 25 Oktober een sms kreeg van KPN dat mijn nieuwe bundels ingaan.
Ik dacht dus dat alles wel goed zat en nu log ik deze maand in op mijn kpn en zie ik dat er weer extra kosten gemaakt zijn voor belminuten dit keer €189,-
Toen ik dit heb gezien in de app heb ik gelijk contact opgenomen met klantenservice en die hebben een klachtmelding aangemaakt met nummer: 1267404096
De klachten afdeling heeft contact met mij opgenomen en gevragen of ik een screenshot van de sms wilde sturen via de mail. Dit heb ik gedaan vorige week donderdag en heb tot nu toe nog niets gehoord en de extra (onterechte) kosten staan nog steeds in de app.
Ik heb er nu al best veel moeite ingestoken en hoop dat dit snel opgelost word. Kan dit a.u.b opgelost worden voor de factuurdatum? Anders moet ik ook nog contact opnemen om automatische incasso uit te zetten. Mvg.