Skip to main content

Beste KPN,

Vorige maand had ik een mobiel abbonement met 150min/sms, ik ben toen €89,- over mijn belminuten gegaan. Dit is mijn fout en heb de rekening netjes betaald en gelijk mijn abbonement overgezet naar onbeperkt belminuten. Er werd aangegeven dat de wijziging pas na de volgende factuur datum in ging en daar heb ik op gewacht. Tot dat ik 25 Oktober een sms kreeg van KPN dat mijn nieuwe bundels ingaan. 

Ik dacht dus dat alles wel goed zat en nu log ik deze maand in op mijn kpn en zie ik dat er weer extra kosten gemaakt zijn voor belminuten dit keer €189,-

Toen ik dit heb gezien in de app heb ik gelijk contact opgenomen met klantenservice en die hebben een klachtmelding aangemaakt met nummer: 1267404096

De klachten afdeling heeft contact met mij opgenomen en gevragen of ik een screenshot van de sms wilde sturen via de mail. Dit heb ik gedaan vorige week donderdag en heb tot nu toe nog niets gehoord en de extra (onterechte) kosten staan nog steeds in de app.

Ik heb er nu al best veel moeite ingestoken en hoop dat dit snel opgelost word. Kan dit a.u.b opgelost worden voor de factuurdatum? Anders moet ik ook nog contact opnemen om automatische incasso uit te zetten. Mvg.

Beste ​@CoinDozer , automatisch incasso uitzetten of storneren is niet verstandig, je komt dat meteen in een automatisch aanmaningentraject terecht en de gebelde minuten moeten toch betaald worden.

Mocht achteraf blijken dat je ten onrechte of te veel betaald hebt, wordt het met een eerstvolgende nota door KPN weer met je verrekend.

Succes.

Dag ​@CoinDozer op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. De klachtenafdeling is hiervoor wel de juiste plek. In het weekend wordt er niet gewerkt dus ik verwacht dat ze vandaag of morgen wel contact met je opnemen. 

Die SMS is natuurlijk niets bijzonders aan. Die zal hetzelfde geweest zijn als de SMS die je iedere maand krijgt.

Heb je een bevestiging gekregen van de wijziging over de mail?

Hoi ​@CoinDozer. Welkom bij de community! Heeft onze klachtenafdeling hierover al contact met je opgenomen?

@Vikash van KPN Jazeker, alleen ze kunnen niets voor mij doen. Ik heb geen mail gekregen van de wijziging naar onbeperkt belminuten, wel heb ik dit vorige maand doorgevoerd vóór 25 Oktober. Echt een schande van KPN om zo met klanten om te gaan. Ik zit nu met hoge kosten welke niet terecht zijn. 

Ik weet ook niet wat nu, maar ik ga dit niet betalen aangezien het niet mijn eigen fout is.

Reageer