Skip to main content

Ik probeer voor mijn partner al 2 dagen een mobiele telefoon met abonnement bij KPN te bestellen.

Naar mijn weten voer ik alle gegevens correct in maar bij de laatste stap = het bevestigen van de bestelling  gaat het steeds mis en krijg ik een melding dat het euvel aan gegevens-invoer van een buitenlands paspoort kan liggen of een andere, voor klantenservice onbekende reden.   Wij zijn al enige tijd klant bij KPN (abonnement Alles-in-1-premium, klantnr ***** op naam van ****). Een paar maanden geleden heb ik tevens het abonnement voor mijn mobiele telefoon bij jullie ondergebracht.  Gisteren heb ik met een medewerker van klantenservice telefonisch het hele rijtje relevante zaken doorgenomen en alles leek in orde. Het kon nog wel zo zijn dat het systeem van slag was geraakt door teveel herhaling van de laatste stap. Mij werd daarom geadviseerd de boel te staken en het de volgende dag nog eens te proberen. Als het probleem zich dan bleef voordoen, dan zou ik dit melden en kon klantenservice het plaatsen van de bestelling van mij overnemen. Bij deze! Wacht met smart op nadere instructies.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

@Kroepoekje Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Vervelend dat het bestellen van het abonnement niet lukte. 
Wij willen dit natuurlijk van je overnemen al zie ik dat het ondertussen gelukt is bij een van mijn collega's. Sinds gisteren is er een order doorgekomen.
Mochten er nog iets mis gaan of heb je verdere vragen, stel ze dan gerust. 

Fijne avond nog!


@Kroepoekje Helaas hebben we niets meer van je vernomen. Ik neem aan dat via een ander kanaal een oplossing hebt gevonden. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, je weet me te vinden. Fijn weekend! 


Reageer