Ik heb hem ook nog niet mogen ontvangen. Staat bij mij wel op de eerste bon van de winkel. Ook nog helemaal geen enkele communicatie over ontvangen.Â
Ik ga morgen maar wéér naar de winkel..Â
Hey ​@DappereDodo66 en ook ​@LarsO. Welkom om de KPN Community! Vervelend dat jullie nog steeds wachten op de Google Pixel Watch 3.
Op 29 november hebben jullie de bestelling geplaats en we zijn nu een maand verder, dus ik snap dat jullie wel graag iets willen weten over de levering. Goed dat je eerst langs de winkel gaat ​@DappereDodo66 om daar navraag te doen. Mocht daar geen concreet antwoord uitkomen, zou je mij dat dan kunnen laten weten? Dan ga ik kijken of ik de juiste persoon aan de mouw kan trekken. Als jullie dan beide je profiel alvast kunnen invullen met je gegevens, dan heb ik in ieder geval jullie info paraat.Â
Hoi ​@Arjan van KPN
Heb helaas weinig tijd en had aantal ziekenhuis afspraken dus mijn KPN winkel bezoek is er bij ingeschoten, ik verwacht de laatste dag van het jaar hier eigenlijk ook niet aan toe te gaan komen, maar zou jouw gebaar wel waarderen als je er alsnog achter aan zou kunnen gaan. Thnx.
In de winkel wisten ze de vorige keer pas na zoektocht dat dit een KPN actie was en niet vanuit Google.. en na verder kijken dat er in de week van Kerstmis waarschijnlijk wel geleverd zou worden, en dat ik in aanmerking kom en aan alle voorwaarden voldaan heb. Helaas nu weer een weekje verder weer..Â
Â
Ik heb mijn profiel van wat informatie voorzien zoals gevraagd, hoor graag of dit voldoende is. Mvgr,
Â
Danny
Oh, vervelend al die ziekenhuisbezoeken zo op het laatste moment van het jaar. Sterkte daarmee ​@DappereDodo66. Bedankt voor het invullen van je gegevens, het is helemaal prima zo. Ik heb bij de contactpersoon voor deze actie de vraag uitgezet wanneer je iets kunt verwachten. Ik kom er weer op terug zodra ik iets heb gehoord.Â
Voor nu een fijne jaarwisseling gewenst!Â
Ik lees net deze berichten. Ook ik heb een pixel 9 gekocht op 29 november en nog geen bericht gehad of horloge ontvangen.
Ben 1x naar de winkel geweest en zij gaven aan dat er 14 dagen na betaling bericht zou komen. Dus ik heb geduldig gewacht, maar nog niks ontvangen.
Â
Groetjes AnnetteÂ
Mijn account geüpdatet. Inmiddels nog steeds helemaal niets gehoord. Toch vrij bizar dat je als klant zo achter je eigen spullen moet aanzitten. Of was het allemaal een valse belofte?
Ik heb ook nog niets vernomen of mogen ontvangen van KPN..
Dat is zeker bizar dat je gelonkt word met een leuke exclusieve aanbieding, maar vervolgens de klant alsmede KPN in het duister tast als je over hun eigen Black Friday deal begint. Actie stond ook nergens gedocumenteerd.. het is dat een van de medewerkers het wist dat het er was.
Â
Zou het zo onderhand wel kunnen waarderen als er bericht kwam wat de status is van deze actie? Dat je iets niet (optijd) geregeld krijgt, indien je actie een succes blijkt kan ik nog wel begrijpen. Woord 'communicatie' lijkt KPN vreemd.
Mijn vriendin en haar kinderen zijn al jaren klant.. Ik ging nu als laatste over..Â
Voor mij hetzelfde verhaal van toepassing. Zowel telefonisch als in de winkel is de klantenservice onwetend. Meermaals is beloofd dat het uitgezocht zal worden en dat ik teruggebeld zal worden, maar dat is uiteraard niet gebeurd. Â
Laatste ervaringen met klantenservice van KPN waren ronduit dramatisch. Van mijn impressie dat de meerprijs van KPN producten te rechtvaardigen is vanwege een goede klantenservice is inmiddels weinig meer over.
Via webcare X nu wel snel antwoord gekregen, zij gaven aan dat iedereen deze week de watch moet ontvangen. Zo niet, dan weer contact opnemen.Â
Â
Ik ben zeer benieuwd..
Via dit medium kan het wat langer duren voordat je een antwoord krijgt. Dit is geen chat, maar een forum waar klanten elkaar helpen. Daar springen wij als moderator bij als onze hulp nodig is, maar de reactietijd is wat langer.Â
Verder ben ik in contact met de contactpersoon die gaat over deze actie en het is bekend dat er klanten zijn die nog wachten op hun Pixel Smart Watch. In het nieuwe jaar zou de contactpersoon hier gelijk mee bezig om dit te onderzoeken en op te lossen. Ik heb vandaag nog een extra bericht gestuurd en de contactpersoon laat weten dat de klanten die in aanmerking komen voor deze actie, deze week nog hun Smart Watch kunnen verwachten. Het klopt dus wat ​@LarsO via KPN Webcare te horen heeft gekregen.Â
Excuses dat de communicatie hierin wat achter is gebleven en dat jullie verder geen status updates hebben ontvangen.Â