Skip to main content

Ik heb sinds 2 dagen een blokkade op mijn mobiel, ik kan geen 4G gebruiken of zelf bellen maar ik kan wel gebeld worden.

ik heb gisteren contact opgenomen met live support, die hebben me doorgewezen naar credit risk om hun te bellen en vragen waarom mijn abbonement geblokkeerd is. echter daarna ben ik weer doorgewezen om een email te sturen naar kpn omdat hun zelf niks in konden zien in het systeem waarom ik toch geblokkeerd ben. Dus ik heb gisteren een mail gestuurd en heb vervolgens een reactie gekregen als “ Geachte heer/mevrouw,

U bent geblokkeerd omdat er veel aanvragen zijn gedaan met verschillende gegevens.
We willen daarom graag een betaalgarantie.
Om weer aangesloten te worden, ontvangen wij graag een vooruitbetaling van 250 euro.

Als u akkoord bent, horen wij dat graag. Wij kunnen u dan een Ideal link sturen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. “

 

Over welke verschillende aanvragen heeft zij over en hoezo moet ik opeens 250 euro betalen terwijl ik altijd netjes mijn facturen betaal????

Welkom op het forum @Titas, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown: 

Via het forum hebben we helaas geen inzage in de systemen die nodig zijn om je vraag te beantwoorden, ik kan dit dus niet voor je uitzoeken. Is het mogelijk om op de email te reageren, zodat de afdeling die dit je heeft verteld er zelf verdere uitleg over kan geven?


Welkom op het forum @Titas, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown: 

Via het forum hebben we helaas geen inzage in de systemen die nodig zijn om je vraag te beantwoorden, ik kan dit dus niet voor je uitzoeken. Is het mogelijk om op de email te reageren, zodat de afdeling die dit je heeft verteld er zelf verdere uitleg over kan geven?

Ze hadden mij nummer doorgestuurd waar ik naar toe moest bellen, maar dat gaat niet zo gemakkelijk natuurlijk als ik niet kan bellen...


Dat soort nummers horen wel bereikbaar te zijn als je geblokkeerd bent, omdat je die wel nodig kunt hebben. Heb je het nummer al wel geprobeerd te bellen, of nog niet? Anders is het ook mogelijk om het nummer met een andere lijn te bellen.