Skip to main content

Als ik buiten op mijn telefoon wil staat er si da een paar dagen een E heb ik nooit eerder gehad waardoor heb ik dat ineens want daardoor heb ik buiten huis heel slecht internet 

Ondertussen alweer een maand verder, 2 weken terug kreeg ik van de helpdesk te horen dat er binnen een week contact zou zijn om de iphone11 om te ruilen voor een iphone13 en een mail waarin staat dat de abonnements kosten vergoed worden vanaf eind mei. Uiteraard niks gehoord, weer gebeld, druk, maar binnen een week zeker contact. Nu weer meer dan een week verder, nog steeds niks. Problemen spelen nu al 3 maanden, oplossing is er, maar geen enkele beweging. Niemand wordt (ondanks beloftes) op de hoogte gehouden met steeds weer frusterende telefoongesprekken met de helpdesk als gevolg. Kan dit nu eindelijk worden opgelost. Wie kan ik hiervoor bellen?


Ja heel bijzonder. In het begin ontving ik wekelijks een sms met een update. De laatste update is van 9 augustus, daarna niks meer gehoord?

 

bericht van 9 augustus:

Beste klant, we hebben een update over de problemen met je toestel. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update om te updaten naar de nieuwste iOS 17.6.1. Deze update kun je zelf uitvoeren. Dank voor je geduld en begrip. Hulp nodig of een andere vraag? Dan staan we uiteraard voor je klaar via 0800 0402. Groet, KPN


Na ontvangst van die sms, is jouw ticket door kpn gesloten, @KarinE. Daarom ontvang je nu dus geen berichten meer. Als je nog steeds problemen ervaart dan is het enige wat je kunt doen, opnieuw een ticket laten aanmaken. 


Ah. Maar hoe zit het dan verder met de vergoeding. Heb door het probleem wel veel last gehad dat ik voor mijn werk niet bereikbaar was. 


Ik heb geen idee, @KarinE. Ik heb destijds wel een sms gekregen, dat ‘om het wachten te verzachten’ de abonnementskosten vanaf 23 mei worden vergoed, als de problemen zijn opgelost.

Of die vergoeding nu snel gaat komen, omdat kpn er dus vanuit gaat dat na de software update van Apple, het probleem is verholpen en het ticket is gesloten, geeft kpn geen enkele duidelijkheid. Toen ik er gisteren naar vroeg, was er nog niets over bekend. Op zich ook niet zo vreemd omdat er tot dusver op geen enkele vraag een concreet antwoord komt, behalve dan afwachten…


Bericht gekregen van KPN dat het probleem met de Iphone12 is opgelost d.m.v. een software update. Ik heb een Iphone11, destijds, na het wisselen van simkaart, instellingen etc. vervangen door een ander toestel. Vanuit de helpdesk is destijds aangegeven dat de Iphone11 vervangen zou worden door een Iphone13 maar dat kon even duren. Nu zit ik dus met een Iphone11 en is de reaktie van KPN, kijk maar of de software update het oplost? De Iphone11 zit in het doosje, teruggezet naar factory setting wachtend op vervanging door een Iphone13. Reaktie nu is, omwisselen gaan we niet meer doen, kijk maar of je het toestel kunt verkopen op marktplaats? Vreemde manier van omgaan met klanten.


Bericht gekregen van KPN dat het probleem met de Iphone12 is opgelost d.m.v. een software update. Ik heb een Iphone11, destijds, na het wisselen van simkaart, instellingen etc. vervangen door een ander toestel. Vanuit de helpdesk is destijds aangegeven dat de Iphone11 vervangen zou worden door een Iphone13 maar dat kon even duren. Nu zit ik dus met een Iphone11 en is de reaktie van KPN, kijk maar of de software update het oplost? De Iphone11 zit in het doosje, teruggezet naar factory setting wachtend op vervanging door een Iphone13. Reaktie nu is, omwisselen gaan we niet meer doen, kijk maar of je het toestel kunt verkopen op marktplaats? Vreemde manier van omgaan met klanten.

Ik zou nog een keer bellen en anders een klacht aan laten maken, deze medewerker had er duidelijk geen zin meer in.

 


Reageer