Skip to main content

Goedendag,

ik heb op zaterdag 30-01’21 een abonnement afgesloten met een bundel van 2GB. Nu zie ik eenparig dagen later dat er een verbeterde aanbod is, 2+2GB. Kan ik mijn bundel ook nog omzetten in een 2+2? 
 

met vriendelijke groet

Meotje

Je zit nog in de bedenktijd dus lijkt het mij dat je dit abonnement kunt annuleren en dan kiest voor het betere abonnement

 


Zat ik idd ook aan te denken, maar vraag me af of dit geen rompslomp met zich meebrengt aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd. 
Het nummer komt van een andere provider en is een prepaid nummer. 
Zou dat problemen geven?


Zat ik idd ook aan te denken, maar vraag me af of dit geen rompslomp met zich meebrengt aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd. 
Het nummer komt van een andere provider en is een prepaid nummer. 
Zou dat problemen geven?

Als je een brood koopt bij de bakker voor een bepaalde prijs en 2 dagen later zit het in de 30 % korting, ga je dan ook terug naar die bakker om dat je geld terug wilt ofzo?

Nadat je een abonnement afgesloten hebt kun je het best helemaal niet meer op de site kijken bij KPN. Je loopt altijd het risico dat er plots weer een actie gestart is die misschien wel interessant voor je is.

Annuleren kan. Maar mogelijk heb je er ook een toestel bij gekozen waar voor je al een gedeelte aanbetaald hebt. Voor dat je dat weer terug hebt ben je een paar weken verder. 


Zat ik idd ook aan te denken, maar vraag me af of dit geen rompslomp met zich meebrengt aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd. 
Het nummer komt van een andere provider en is een prepaid nummer. 
Zou dat problemen geven?

@Meotje  Als ik had geweten dat het een prepaid is met nummerbehoud vanaf een andere provider dan had ik niet het advies gegeven om de bestelling te annuleren want dat geeft geheid problems.