Skip to main content

Beste KPN,

Kunt u mij met spoed helpen, ik loop al een aantal dagen tegen het volgende aan. Ik zit al een tijdje in het buitenland en had de eerste maand een voordeel bundel, dit werkte goed, maar de maand is inmiddels voorbij en ik wil een nieuwe bundel. Dit werkt helaas niet, ik heb op verschillende manier al geprobeerd, via de bekende tekst naar 1266 en ook via mijnkpn. Via 1266 krijg ik steeds terug ‘bericht versturen mislukt’ via Mijnkpn was het wel verwerkt, maar nog steeds doet de bundel het niet. 

Ik kan nu alleen via whatsapp/internet op een wifi netwerk communiceren. Ik ben hierdoor op wifi-loze gebieden, buiten huis etc en ook via het normale netwerk niet bereikbaar met bellen/smsen en kan niets opzoeken.

Kunt u mij snel hiermee helpen, what to do, wat gaat er mis!!? Ik moet voor werk altijd bereikbaar zijn namelijk en zo is dit onmogelijk.

Dank. Groetjes.

Hallo @Amy137

Wat ontzettend lastig dat het aanvragen van een buitenland bundel niet lukt, ik zou deze graag (per uitzondering) handmatig voor jou willen aanzetten. Welke bundel probeer jij aan te vragen? 

Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer? De  cijfers van jouw rekeningnummer mogen in het vakje "persoonlijke opmerking.” Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan!


Als je dat zou willen heel erg graag, ik zou graag de super voordeel 2000 twv 29,99 euro willen.

Ik heb tot zover toe alles ingevuld wat zou kunnen. Ik zie helaas nergens bij mn profiel waar ik mijn 06-nummer en laatste cijfers van mijn rekeningnummer kan invullen als ik op de bijgevoegde link klik.


Bij persoonlijke opmerkingen kunt u relevante informatie kwijt.

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/hoe-vul-ik-mijn-profiel-op-het-kpn-forum-in-434102


Top. Dank, heb het ingevuld

 


Beste @Amy137, bedankt! Ik wil even iets bij je checken: ik zie dat je een Voordeellanden buiten EU bundel 500 bundel aan hebt staan. Die is nog niet gebruikt. Wil je dat ik daarnaast ook nog een Supervoordeellanden bundel aanzet? Waar bevind je je momenteel? Deze bundels zijn niet heel goedkoop, vandaar dat ik het toch even wil controleren. 


Dat is vreemd, want ook met die 500 bundel krijg ik geen connectie als ik niet binnen de WiFi zone zit. Hoe kan dat dan? 


Dat ligt er even aan in welk land je je bevindt 😉. We hebben verschillende bundels, maar die werken niet allemaal in alle landen. 


Ah oké, ik ben op Curaçao 


Op Curaçao is de Supervoordeellanden bundel nodig inderdaad, de Voordeellanden buiten EU bundel is daar niet geldig. Op het linkje dat Marcia al gaf kan je onderaan zien in welke landen welke bundel geldig is. Ik heb de Supervoordeellanden bundel hierbij voor je aangezet!


Dank voor het aanzetten.

Ik heb alle instellingen gecheckt en alles staat goed, maar heb nog steeds geen internet en bel capaciteiten zonder WiFi?

Wat kan ik nog meer doen


Misschien even telefoon herstarten?


Dank voor het aanzetten.

Ik heb alle instellingen gecheckt en alles staat goed, maar heb nog steeds geen internet en bel capaciteiten zonder WiFi?

Wat kan ik nog meer doen

Kun je iets meer vertellen, @Amy137 Heb je wel bereik? Heb je al eens een andere provider geselecteerd? Je telefoon herstarten lijkt een flauw advies, maar het werkt vaak wel degelijk. 

Uiteraard helpen we je graag via het KPN Forum, maar we kunnen als moderators niet direct reageren op je berichten. Het KPN Forum is er in principe op gericht dat onze klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Natuurlijk staan wij als moderators klaar om je te helpen, maar dat kan soms even duren. Als het echt dringend is, zou je een chat via de website kunnen starten. Voordeel is dan ook dat een collega van de klantenservice direct kan schakelen met de Technische Dienst, mocht dat nodig zijn. Maar laat gerust weten waar je tegenaan loopt: we denken hier graag met je mee.