Skip to main content

Ik heb mijn abonnement helemaal op en kan dit in de app alleen opwaarderen met een max van 1000 mb is het ook mogelijk om de gehele 15000 weer te kopen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik heb mijn abonnement helemaal op en kan dit in de app alleen opwaarderen met een max van 1000 mb is het ook mogelijk om de gehele 15000 weer te kopen?

Je zit hier op het forum voor glasvezel, WiFi, de Experiabox en installatie en gebruik hiervan via KPN.

Hiervoor is voorzover als ik weet1Gbit echt momenteel het maximum voor particulieren. 

Ben je niet in de war met mobiel?


@CorL, Hij vraagt om de databundel op zijn mobiel, kun je toch wel uit de vraag halen.😉😉

@Wessel SiemelinkAlleen de extra bundels die aangeboden worden kun je afnemen, andere smaken zijn er niet, heb je aan 1000Mb te weinig kun je daarna weer een nieuwe bundel aanschaffen.


@CorL, Hij vraagt om de databundel op zijn mobiel, kun je toch wel uit de vraag halen.😉😉

@Wessel SiemelinkAlleen de extra bundels die aangeboden worden kun je afnemen, andere smaken zijn er niet, heb je aan 1000Mb te weinig kun je daarna weer een nieuwe bundel aanschaffen.

Ja nu een moderator de vraag verplaatst heeft naar mobiel wel. Maar als gehoorgestoorde heb ik weinig met mobiel. Het stond in het Internet forum. :joy: Ik zag echter wel dat KPN spreekt over 10000Mbits en niet over 1000Mbytes  Waar @PeterG  mij eens haarfijn op gewezen heeft dat ik het ook altijd fout deed. 


@Wessel Siemelink . Heb je voor de korte tijd dat de nieuwe maandbundel weer komt echt zó veel nodig? Hier is het ook op, over 5 dagen (mijn abonnement loopt per hele maanden) komt de nieuwe bundel weer. Ik twijfel zelfs of ik de bundel van 1000 MB bij koop.

1000 MB is voor een paar dagen toch voldoende, tenzij je door vakantie niet van wifi gebruik kan maken.

Met 1000 MB zou je bv al 1,5 uur tv kunnen kijken via de itv app (laagste stand; heb ik hier voor 4 zo in m'n app)

 

gehele 15000 weer te kopen

Wat zou zo'n bundel wel kosten???? Dat WIL ik niet eens weten, kan je beter wachten tot de nieuwe maand er weer is.