Skip to main content

Hallo,

Ik heb een bundel van 10GB en deze wordt verdubbelt naar 20GB. Echter zie ik nu staan dat mijn bundel op is en ik heb pas 11GB gebruikt. Mij internet is nu vertraagd wat heel vervelend is gezien ik nog genoeg in mijn bundel heb.

Ik hoor graag van jullie.

 

Groet,

Piet

Hallo @Pieterka ,

Heb jij KPN Compleet of KPN Hussel? Bij KPN Hussel (wordt gebruikt bij verlengingen vanaf oktober 2019) is geen verdubbeling meer. 

 


Beste,

Ik heb voorheen altijd 20GB gehad dit is de eerste maand niet, buiten dit is de max nu ook een heel raar getal. 

 


Ok, dat ziet er raar uit. Daar kan een moderator wel naar kijken.

Misschien wel door een wijziging van het pakket middenin de maand juli 2020?


Vul vast uw profiel in.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Lijkt op een nieuwe abonnementsvorm dat die is ingegaan.

Zo zag het bij me ouders er ook uit die van compleet naar hussel gingen.


Ik heb niks aangepast dat is het probleem


Beste @Pieterka, welkom en excuses voor de late reactie! Als ik jouw screenshot zo zie, denk ik ook aan een wijziging midden in de maand. Vreemd dat je zelf aangeeft niets gewijzigd te hebben 😞. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Ben je er inmiddels achter wat het probleem was? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.