Skip to main content

Voordat ik op reis naar de VS ging had ik al MB gekocht voor in de VS, en in de VS een bundel voor bellen.

Maar ik krijg telkens call failed. Krijg het niet aan de praat. Tips welkom! Ik moet de dokter kunnen bellen hier want mijn moeder voelt zich niet goed. Heel vervelend dit.

Hi @Mishka72, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Je geeft aan dat je niet kunt bellen. Lukt internetten en gebeld worden wel? Mag ik ook weten met welk netwerk je daar verbonden bent?  

Wat krijg je precies te horen als je probeert te bellen, helemaal niets en dan de melding Call Failed in beeld? 

Ik hoor graag van je. 


Internet lukt wel. Bellen lukt niet, zowel gewoon buiten als binnen op de wifi niet. Ik krijg niets te horen idd, alleen bericht ’call failed’ 

zit hier vnl op AT&T network.

dank voor het meedenken!


Met AT&T moet dit lukken, ook met Commnet, T-Mobile, Union en Verizon. Helpt het als je handmatig die netwerken eens probeert. 

Staat het landnummer van Nederland voor het nummer dat je probeert te bellen? Dat is 0031. Dan wordt bijvoorbeeld 0612345678 vertaald naar 0031612345678.


Is het nog gelukt met de genoemde tips @Mishka72?


Helaas niet, Alex_P, ik heb het opgegeven :-(


Hmm, zou je iets specifieker kunnen zijn? Het lukt ook niet via de andere netwerken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 
 


Hi, gedaan. Maar ik ben alweer een tijdje in Nederland. Ik naam aan dat ik niet achteraf mijn geld terug kan krijgen voor mijn niet gebruikte buitenlandbundels?


Hi, gedaan. Maar ik ben alweer een tijdje in Nederland. Ik naam aan dat ik niet achteraf mijn geld terug kan krijgen voor mijn niet gebruikte buitenlandbundels?

Uhm, afhankelijk van de bundel. Mag ik meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 


Hi Alex,

Ik heb mijn KPN profiel ingevuld met de relevante gegevens. Hoop dat je mee kunt kijken.

Dank en groetjes,

Mishka


Dankjewel @Mishka72, onder je ingevulde klantnummer zie ik 2 mobiele nummers. Om welk nummer gaat het? Vermeld hier even de laatste 3 cijfers van het nummer, dan weet ik genoeg. 🙂


Hi Alex, het gaat om die met als laatste 3 cijfers 858

 

groetjes,

Mishka